کد خبر: ۴۹۷۰۰۲
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶

تشکیل دومین جلسه اضطراری مدیریت بحران تهران/تداوم آماده‌باش‌ها

دومین نشست اضطراری شورای هماهنگی مدیریت بحران شهر تهران به دنبال زمین لرزه ۵.۲ ریشتری شب گذشته تشکیل جلسه داد.
آفتاب‌‌نیوز :
در این نشست که دقایقی پیش در ستاد فرماندهی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد، روسا و دبیران کارگروه‌های چهارده‌گانه مدیریت بحران گزارشی از اقدامات انجام شده و نحوه اجرای مصوبات جلسه شب گذشته را تشریح کردند.

در ادامه این نشست تاکید بر این شد تا تمامی دستگاه‌های امدادی، خدماتی و انتظامی و همچنین دیگر سازمان‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران در آماده‌باش کامل باقی بمانند.

احمد صادقی رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در حاشیه این نشست به ایسنا، گفت: شورای هماهنگی مدیریت بحران شهر تهران همچنان در سطح افسران و نمایندگان در این محل فعال خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های امدادی، خدماتی و انتظامی تا اطلاع بعدی در آماده‌باش کامل هستند، بیان کرد: شهروندان نیز باید توجه داشته باشند که ضمن حفظ خونسردی و آرامش خود، اخبار را از منابع و رسانه‌های معتبر پیگیری کرده و به مواردی نظیر آنچه که تحت عنوان یک کارشناس یا افراد بدون نام در فضای مجازی منتشر می‌شود توجه نکنند.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با تاکید بر اینکه مسئولان سازمان‌ها نیز صرفا باید در حوزه تخصصی خود اطلاع‌رسانی کنند، گفت: مواردی تحت آنچه که از پیش‌بینی زمان و مکان دقیق زلزله خبر می‌دهد به هیچ عنوان مورد تایید نیست چرا که اساسا زمین ‌لرزه را نمی‌توان پیش‌بینی کرد بنابراین لازم است شهروندان ضمن حفظ آمادگی و هوشیاری خود تحت تاثیر شایعات نیز قرار نگیرند.

به گزارش ایسنا، صادقی در بخش دیگری از سخنان خود، افزود: باید برنامه‌ آمادگی تمامی سازمان‌ها و نهادهای مسئول در شهر تهران تهیه شود و این برنامه‌ها نیز در سطح ملی ارائه شده و از بودجه ملی نیز برخوردار شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین