کد خبر: ۴۹۷۱۷۹
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۳

انتقاد شدید علی کریمی از یک عضو فدراسیون فوتبال+عکس

علی کریمی در ادامه انتقادهای خود از فدراسیون فوتبال این بار به صحبت های عضو جدید هیات رئیسه واکنش نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز :  علی کریمی در ادامه انتقادهای خود از فدراسیون فوتبال این بار به صحبت های عضو جدید هیات رئیسه واکنش نشان داد.

به گزارش افکارنیوز،  محمود اسلامیان به تازگی در اظهار نظری گفته بود: فکر می‌کنید ناراحتی امثال علی کریمی و علی دایی از چیست؟ آنها حقشان را نگرفتند و همین می‌شود که با فدراسیون به چالش می‌خورند. ما همیشه یک مساله اصلی داریم که اگر درست نشود دهها مساله فرعی در کنار آن بوجود می‌آید و من امیدوارم که بتوانم در این زمینه به فدراسیون کمک کنم.
علی کریمی اما در کانال خود در واکنش به اظهارات اسلامیان نوشت: اسلامیان اول اینکه من حقم رو خودم میگیرم، دوم اینکه چرا بار قبل که شما تنها کاندید بودید راى نیاوردین!!!؟ سوماً درسته من اهل زد وبند ودزدى نیستم!! چهارماً امثال تو اول دهنتون رو اب بکشین بعد اسم من و اقاى دایى و بقیه رو بیارین!!
پنجماً
ششماً
هفتماً
هشتماً
باز خواستى حرف بزن!!!!
در ضمن من حقمو از فوتبال با زحمت و تلاش خودم گرفتم، ولى امثال تو چى!!!؟؟؟بزار ٢ روز از حکمت بگذره بعد اینقدر مصاحبه کن
کریمی همچنین نوشت: یه جوری از جنگ و جبهه حرف می زنید شماها انگار فقط شما بودید توی جبهه. ما امثال باکری ها، همت ها، فهمیده ها، جهان آراها داشتیم که بی سر و صدا رفتن و امروز کسی از خانواده هاشون هم خبری نداره. خدا آنروز را نیاورد که کشور وارد جنگ شود اگر این اتفاق افتاد مطمئن باش تو امثال تو، جوانان ایرانی بدون هیچ منتی میرن و از جان و مال و ناموس این کشور دفاع می کنن. ولی بدون هیچ منتی، بله بدون هیچ منتی.

انتقاد شدید علی کریمی از یک عضو فدراسیون فوتبال+عکس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین