کد خبر: ۴۹۷۳۸۰
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶

وزیر اطلاعات تاکید کرد: لزوم حفظ آبروی مردم در رسیدگی به استعلامات

وزیر اطلاعات بر لزوم حفظ آبروی مردم در رسیدگی به استعلامات تاکید کرد و گفت: وزارت اطلاعات در احراز صلاحیت‌ها دقت لازم را انجام می‌دهد.
آفتاب‌‌نیوز : حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی در شورای اداری استان سمنان در جمع مدیران این استان ضمن تبریک ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و میلاد حضرت مسیح(ع) از همدلی‌ها و هم‌افزایی‌های مدیران استانی و شورای تامین استان سمنان قدردانی و اظهار کرد: حکومت و مسئولیت وسیله‌ای برای اجرای احکام عادلانه و تبیین معارف انسان‌ساز و اقامه حدود زندگی‌ساز اسلام و بهره‌مندی مردم از نعمت‌های الهی است.

وی با بیان این‌که «اگر حکومت به عنوان هدف شمرده شود بی‌ارزش خواهد بود» به نگاه حضرت امیر(ع)به حکومت اشاره و اظهار کرد: حکومت امانتی برای خدمت بی‌منت به مردم است. در نظام اسلامی رفتارها باید برگرفته از آموزه‌های اسلامی باشد و در این صورت نباید در صورت محقق نشدن منافع فردی، منافع ملی را به مخاطره انداخت.

وی با اشاره به تاکیدات ائمه معصومین(س)در خصوص حفظ اساس نظام اسلامی و پرهیز از دامن زدن به مسائل اختلافی و فتنه‌افکنی و سیاه‌نمایی در جامعه گفت: اگر حکومت وسیله‌ای برای احقاق حقوق مردم باشد باید از غلبه افراد بی‌صلاحیت جلوگیری کرد.

این عضو کابینه دوازدهم بر توجه مسوولان به ضعفا و محرومان تاکید کرد و افزود: وزارت اطلاعات در دولت‌های یازدهم و دوازدهم اساس کار خود را پایمال نشدن حقوق افراد و جامعه قرار داده است.

وی با اشاره به لزوم حفظ آبروی افراد در پاسخگویی به استعلامات اضافه کرد: وزارت اطلاعات در احراز صلاحیت‌ها دقت لازم را انجام داده و ایجاد همدلی و هم‌گرایی میان مدیران و مسئولان را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است.

وی با اشاره به مشکلات جامعه خاطرنشان کرد: دولت باید با همراهی مدیران و مسوولان و با کاهش برخی سیاه‌نمایی‌ها در برخی رسانه‌ها مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف کند.

وزیر اطلاعات دولت دوازدهم به شرایط پرآشوب منطقه اشاره و تصریح کرد: وجود امنیت بی‌بدیل در جمهوری اسلامی به برکت تلاش‌ها و فعالیت‌های همه قوا و همدلی مسوولان در عالی‌ترین سطح به دست آمده است.

وی در پایان از «تلاش‌های دلسوزانه مدیرکل پیشین اطلاعات استان سمنان» تقدیر و مدیرکل جدید اطلاعات این استان را معرفی کرد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین