کد خبر: ۴۹۷۶۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰

ناگفته هاي پسر ناصر محمدخاني از حواشي اخير و ازدواج سوم پدرش

فرزند بزرگ ناصر محمدخانی و لاله سحرخیزان شاید بیش از همه به پدر نزدیک باشد. او که در تمام این سال ها حامی پدر بوده و درباره اش مثبت صحبت کرده است درباره اتفاقات اخیر و از فشاری می گوید که بعد از ازدواج مجدد پدر به او، برادرش و مادربزرگش وارد شده است.
آفتاب‌‌نیوز : علی محمدخانی فرزند بزرگ ناصر محمدخانی از ناراحتی‌هایی می‌گوید که به خاطر شوخی‌ها با پدرش در فضای مجازی برایشان به وجود می‌آید.

به گزارش روزپلاس، فرزند بزرگ ناصر محمدخانی و لاله سحرخیزان شاید بیش از همه به پدر نزدیک باشد. او که در تمام این سال ها حامی پدر بوده و درباره اش مثبت صحبت کرده است درباره اتفاقات اخیر  و از فشاری می گوید که بعد از ازدواج مجدد پدر به او، برادرش و مادربزرگش وارد شده است.

*اذیت نمی شوید از اینکه این همه به این ماجراها پرداخته می شود؟

دروغ چرا؟ خیلی اذیت می شویم. حتی خود مردم هم نمی دانند ما چقدر اذیت می شویم. کامنت هایی که می دهند و پیام هایی که برایمان می آید. شاید ناصر محمدخانی آدم سرشناسی باشد ولی نباید زندگی او را این قدر زیر ذره بین ببرند. بالاخره باید زندگی خصوصی داشته باشد. دلیل نمی شود یک یا دوبار اشتباه کند دیگر زندگی شخصی نداشته باشد. ما هم باید بسازیم ولی دیگر خدا شاهد است که از همه بیشتر در این ماجرا و من و برادرم اذیت شدیم.

*الان عرفان ایران است یا انگلیس؟

الان ایران است.

*از همان زمان فوت مادر به نظر می رسد هیچ وقت به دور از حاشیه نبودید؟

دقیقا همینطور است.

*همسر جدیدشان هنرمند هستند؟

بله. نقاش هستند.

*خودتان هم در عکس ها بودید؟

رابطه من و بابا که خوب است. او برای زندگی خودش تصمیم می گیرد ما هم برای خودمان تصمیم می گیریم. همان طور که من حق زندگی دارم او هم حق زندگی و انتخاب دارد ولی خب درست است که هیچوقت هیچ کس جای مادر آدم را نمی گیرد ولی آدم باید جاهایی گذشت کند که بقیه بتوانند زندگی کنند.

*بخشی از این حرف هایی که گفته می شود در حمایت از شما دو تا است. یک جوری انگار ناصر خان نماد خشونت علیه زنان شده چیزی که شاید خود شما به آن باور نداشته باشید.

کسی که ناصر محمدخانی را بشناسد می داند چطور آدمی است. مردم خیلی به ما لطف دارند که این حرف ها را می زنند و می خواهند پشت ما باشند ولی بیشتر از اینکه پشت ما باشند دارند ما را خراب می کنند. این همه حرف های بد و زشتی که پشت ما می گویند. ولی در مجموع اگر بخواهم بگویم ناصر کار اشتباهی کرده شاید همه اشتباه کنند. در یکی از این مسیج هایی که من خواندم، نوشته بود ناصر بسه! چقدر ااین کارها را می کنی؟ ولی من می خواهم بدانم خود آن فرد در طول زندگی اش به هیچ خانمی نگاه بد نکرده؟ ناصر که کار شرعی می کند ولی طرفی که می آید نظر می دهد تا حالا خودش هیچ خلاف یا گناهی نکرده؟ اگر آنها بی گناه هستند پس حق دارند. هر کس هر حرفی بزند من قبول دارم اما اگر یک درصد احتمال می دهد که خودش هم اشتباه کرده نباید این حرف ها را بزند.

* حتی بعد از قرعه کشی هم درباره ناصر محمدخانی نوشته بودند؟

متاسفانه همینطور است. من خیلی چیزها خواندم. یکی درباره ناصر و دیگر رامبد جوان بنده خدا. در مجموع اینها هم حق زندگی دارند من نمی دانم برای چی اینطور قضاوت می کنند. ناصر یک اشتباهی در گذشته کرده الان حق زندگی ندارد؟ تا وارد زندگی نشوی نمی توانی قضاوت کنی. من که در زندگی بابا نیستم ولی خدا می داند این خانمی که الان همسر بابا است قبلا چطور بوده؟ الان چطور است و در آینده می خواهد چطور باشد؟ ما از این هم می ترسیم که در آینده اینها به مشکل بخورند. اگر این اتفاق بیفتد چه می کنند؟

*خودت ازدواج نکردی؟

اصلا فکرش را هم نمی کنم. با این حرف هایی که مردم می زنند حتی فکر هم نمی کنیم.

*مادربزرگ در قید حیات هستند؟

بله.

*حالشان خوب است؟

اوایل نه. ما اوایل خیلی تحت فشار بودیم و الان تازه یکی دو روز است که راحت شدیم. مردم یک حرفی می زنند به عواقبش فکر نمی کنند. در فضای مجازی که اصلا نمی توانستیم برویم هر جا می رفتیم یا عکس بود یا جوک یا حرف نامربوط. ما عادت کردیم و باید بگذرانیم. این هم می گذرد.

*همسر پدر چطور؟ از این مسائل مطلع هستند؟

قطعا می دانند. من با پدر درباره این مسائل صحبت کردم ولی با همسرشان هنوز نه.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
1
6
شما که شرایط پدرتون اینجوری هست نیازی نیست که بخوان از زندگی خصوصی شون عکس و تصویر بزارن و بعد ادعا کنید که از حرف مردم ناراحت میشید . پدرت خودش برای خودش حاشیه درست میکنه اون از قتل همسر اول و اعدام سوم و صیغه کردن سومی و بعد بدون پرداخت حق و حقوق از ایران فرار کردن و حالا با افتخار از چهارمی رونمایی میکنه . آروم بشینه یه گوشه و زندگیش سر پیری بکنه و از زندگیش هم لذت ببره ولی نیازی نیست بدبخت و حریص بودنش نسبت به زن همه جا جار بزنه . تقریبا دیگه کل ایران میدونن پدر شما بدبخت زن هست و به خاطرش زندگی و همسران و بچه هاش به باد میده
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین