کد خبر: ۴۹۸۲۰۲
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۵

روایت جنجالی از پشت پرده پرداختی هدایتی به فدراسیون در پی جذب امیری و سیدجلال

صحبت‌های اخیر هدایتی با برداشت‌های متفاوتی همراه بوده است
آفتاب‌‌نیوز :
وقتی هفته گذشته حسین هدایتی پرده از باج دادنش به فدراسیون بر سر انتقال امیری و سیدجلال به پرسپولیس داد و گفت که کیروش هم در جریان است، برخی ها نوشتند که هدایتی در ازای پرداخت حقوق کیروش توانسته مجوز این انتقال را بگیرد و حالا برخی مدعی اند با گفته‌های دیشب هدایتی مبنی بر پرداخت حقوق کیروش صحت ادعای مذکور تایید شده است.

اما سوال اصلی همچنان پابرجاست. چرا به امیری و سیدجلال اجازه رفتن به پرسپولیس نمی‌دادند؟ چرا این دو امکان رفتن به هر باشگاه دیگری داشته‌اند جز پرسپولیس؟ و چرا این موضوع با دادن باج آن هم با راضی کردن کیروش حل شده است؟ حدس ما به عدم رضایت کیروش به انتقال این بازیکنان به پرسپولیس است. اگر گفته‌های هدایتی در مورد مخالفت فدراسیون با این انتقال صحت داشته باشد، چه دلیل دیگری می‌توان پیدا کرد که هم نقش کیروش را در این میان مشخص کند و هم اینکه معلوم شود مشکل این بازیکنان برای پیوستن به پرسپولیس چه بوده؟ 

در هر صورت به نظر می‌رسد پای کیروش و اختلافش با برانکو در میان باشد. یادمان نرود که هدایتی پس از حضور منصوریان در اردوی تیم ملی که در راستای راضی کردن امیری برای پیوستن به استقلال تلقی شد به اردوی تیم ملی رفت و با کیروش دیدار کرد و همچنین جمله برانکو را هم نباید فراموش کرد که کیروش می‌خواهد قهرمان لیگ را مشخص کند. جمله‌ای که به نوعی آغاز اختلاف کیروش و برانکو پس از قضیه عدم حضور ملی‌پوشان پرسپولیس در ایفمارک بود. باید در انتظار شفاف سازی فدراسیون فوتبال بود و دید چه واکنشی به این ادعاها خواهند داشت.
خبرانلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین