کد خبر: ۴۹۸۳۶۴
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷

بختیار: افزایش قیمت کالاهای اساسی به مردم فشار وارد کرده است

نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی گفت که بالا رفتن قیمت تخم‌مرغ و برخی کالاهای اساسی فشار زیادی را به مردم وارد کرده است.
آفتاب‌‌نیوز : علی بختیار در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس خطاب به وزیر راه، گفت: علیرغم شروع پروژه راه‌آهن اراک، گلپایگان و اصفهان هنوز نسبت به تخصیص اعتبار و تزریق پول به این پروژه اقدام نشده است. همچنین خط خمین، گلپایگان، خوانسار و دامنه هم امسال از ۱۱ میلیارد تومان صرفا یک میلیارد تومان تامین اعتبار شده و آن هم اوراق یک ساله پرداخت شده است.

وی افزود: درباره تونل خوانسار، بوئین و میاندشت نیز ۲۰ میلیارد تومان از این طرح برداشت شده است. از وزیر راه می‌خواهیم به این موضوع هر چه زودتر رسیدگی کند.

این نماینده مجلس یادآور شد: شرایط مردم سخت است، کار مردم در ادارات مختلف گیر افتاده و بالا رفتن قیمت تخم‌مرغ و برخی کالاهای اساسی فشار زیادی را به مردم وارد کرده است. در این روزها در شهرستان گلپایگان به دلیل عدم پرداخت ۱۳ ماه حقوق کارگران تحصن کردند و قرار بود بخش‌های مختلف به این مشکلات رسیدگی کنند.

بختیار اضافه کرد: ‌در گلپایگان مسائل کشاورزی و دامداری روز به روز شرایط سخت‌تری دارد و در زمینه میراث فرهنگی و گردشگری هم آقایان حرف‌های زیادی زده‌اند که هیچ کدام اجرایی و عملی نشده است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین