کد خبر: ۴۹۸۳۸۲
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷

کلیددار زادگاه رئیس جمهور کیست؟

سید شهاب الدین چاووشی صبح امروز از سوی هیت دولت به عنوان استاندار سمنان انخاب شد.
آفتاب‌‌نیوز : سید شهاب الدین چاووشی که دانشنامه کارشناس ارشد خود را از دانشگاه تهران و دکترای خود را از دانشگاه لستر انگلیس در رشته علوم سیاسی اخذ کرده صاحب کارنامه قطور و پر و پیمانی در فعالیت های اجرایی و دانشگاهی است.

این استاد دانشگاه که متولد شهر میانه است، فعالیت های اجرایی و دانشگاهی خود را از زادگاه خود آغاز و به واسطه توان مدیریتی توانسته پله پله به مدیریت های کلان تر برسد از همین رو می تواند در سمنان به عنوان یکی از پهناورترین استان های کشور و زادگاه رئیس جمهوری دولت های یازدهم و دوازدهم منشاء خدمات شایانی شود.

قائم مقامی ریاست ثبت احوال کشور، فرمانداری شمیران، مسئولیت هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان سازمان های دولتی و...از دیگر سوابق اجرایی این مدیر ارشد اجرایی است که هیات دولت را مجاب به اتخاب وی به عنوان استاندار سمنان کرده است.

استاندار جدید سمنان جدای از معاونت سیاسی امنیتی استانداری تهران بزرگ، سابقه فرمانداری شهرستان مهم کرج که از آن به عنوان ایران کوچک یاد می شود و چند شهرستان دیگر را نیز در کارنامه خود دارد.

چاووشی در حوزه فعالیت های علمی و دانشگاهی و مدیریت در مراکز علمی نیز کارنامه درخشانی دارد که ریاست مراکز تربیت معلم استان های آذربایجان شرقی و بوشهر و تدریس در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه البرز(کرج) دانشکده مدیریت و حسابداری کرج، دانشگاه های علوم انتظامی، پلیس سابق و علوم و فنون از جمله این فعالیت ها است.

عملکرد خوب این مدیر ارشد اجرایی در دولت یازدهم و توان بالا و تخصص وی سبب شده بود که از چاووشی به عنوان گزینه استانداری چند استان و از جمله استان های اردبیل و سمنان نام برده شود که در نهایت این مدیر اجرایی ارشد با انتخاب اعضای کابینه دوازدهم و موافقت رئیس جمهور به عنوان عالی ترین نماینده دولت، راهی زادگاه دکتر روحانی شد.

محمدرضا خباز از چهره‌های نام آشنا و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی از آبان ماه 94 تاکنون استاندار سمنان بوده است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین