کد خبر: ۴۹۸۳۹۱
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴

تراژدی شوماخر، اسرار آمیزترین اتفاق ورزش، چهار ساله شد

پس از گذشت چهار سال از سانحه‌ای که باعث شد میشاییل شوماخر به کما برود هم چنان شرایط این راننده فرمول یک در هاله‌ای از ابهام است.
آفتاب‌‌نیوز : این هفته‌ اتفاقی که باعث شد میشائیل شوماخر شدیدا آسیب ببیند و به کما برود چهار ساله شد.

شوماخر هنگامی که در کوه‌های آلپ فرانسه در حال‌ اسکی کردن بود با سنگی بر خورد می‌کند و ابتدا به کما می‌رود. چندی بعد او از کما خارج شد و به خانه خود در سوییس منتقل شد اما شرایط او در هاله‌ای از ابهام است. خبر خاصی از او در دست نیست.

به‌ گزارش ‌ NZ herald، مدیر برنامه‌های شوماخر بارها اعلام کرده است که شرایط جسمی شوماخر مساله‌ای عمومی نیست. او حتی به این سوال که آیا شوماخر می‌تواند حرف بزند یا نه پاسخی نداده است.

شایعات مختلفی درباره شوماخر ۴۸ ساله در اینترنت منتشر می‌شود اما حقیقت آن است که حداقل یک سال است خبری درباره او منتشر نشده است. آخرین بار سال گذشته وکیل شوماخر به CNN اعلام کرد که شوماخر نمی‌تواند راه برود.

فیس بوک شوماخر مرتبا با عکس‌هایی از سال‌های اوج فعالیت حرفه‌یی او آپدیت می‌شود. در وب سایت او نیز کارهای خیریه انجام می‌شود.

هفته‌ گشته مایک، پسر شوماخر در اینستاگرام خود نوشت: از کسانی که ما را حمایت می‌کنند بسیار ممنونم. سال‌ها است که خانواده‌ ما انرژی مثبت از مردمی که پدرم را دوست دارند دریافت می‌کند. ما می‌خواهیم از این انرژی در کارهایی که پدرم همیشه دوست داشت انجام شوند، استفاده کنیم.

از خبرنگاران مرتبا خواسته شده تا از پسر شوماخر درباره او سوال پرسیده نشود.

مایک کار خود را در ورزش اتومبیلرانی آغاز کرده است. دختر شوماخر جینا ماری نیز در مسابقات اسب سواری فعالیت دارد. او نیز در صفحات اجتماعی خود درباره پدرش اطلاعاتی منتشر نمی‌کند.

برخی از هواداران شوماخر معتقدند که باید به زندگی شخصی این قهرمان اتومبیلرانی احترام گذاشته شود و برخی دیگر نیز نظر مخالفی دارند و می‌خواهند از شرایط او با خبر شوند.

با این وجود این که چهار سال از سانحه و آسیب‌دیدگی شوماخر می‌گذرد و آن چه که جالب توجه است این است که نام این ستاره اتومبیلرانی هم چنان در تیتر خبرهاست.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین