کد خبر: ۴۹۸۴۳۲
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸

ضرب و شتم دانش‌آموز در جیرفت

رییس آموزش و پرورش جیرفت، ضرب و شتم توسط مدیر مدرسه شهید فاریابی جیرفت و ایجاد جراحی شدید از جمله پارگی لب و جراحت روی صورت و بدن دانش آموز را تایید کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
مجید امیر تیموری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بنده از همین جا از خانواده دانش‌آموز مورد نظر عذرخواهی کرده و اعلام می‌کنم که به شدت با مدیر متخلف برخورد خواهد شد.

وی افزود: در جلسه‌ای که صبح امروز با مدیران مدارس داشتیم، اعلام کردم که هیچ دفاعی از مدیران متخلف نخواهم کرد و استعفا هم نمی‌دهم بلکه مدیر متخلف را به هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان دولت معرفی کردم و همچنین دستور رسیدگی هر چه بیشتر موضوع را از حراست و بازرسی اداره آموزش و پرورش خواستار شده‌ام.

رییس آموزش و پرورش جیرفت همچنین ضمن دلجویی از خانواده دانش‌آموزی که مورد ضرب و شتم قرار گرفته است، گفت: بنده از حق این دانش‌آموز دفاع خواهم کرد و اجازه نمی‌دهم به جایگاه تعلیم و تربیت خدشه‌ای وارد شود.

برادر این دانش آموز به خبرنگار ایسنا درباره چگونگی این حادثه گفت: امروز برادرم به عنوان دانش آموز پایه هشتم مدرسه شهید فاریابی جیرفت توسط مدیر مدرسه  مورد ضرب و شتم قرار می گیرد به گونه‌ای که از ناحیه بینی دچار شکستگی و پارگی لب و دهان شده و چندتا از دندانهای وی هم شکسته  است و سپس دانش آموز از مدرسه بیرون انداخته می‌شود. 
ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین