کد خبر: ۴۹۸۴۵۱
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳

خسارت زلزله به ۱۳۰۰ واحد مسکونی در ملارد

معاون فنی و عمرانی فرماندار ملارد گفت: در بررسی‌های کارشناسان بنیاد مسکن و شهرسازی در دو زلزله اخیر در ملارد به بیش از ۱۳۰۰ واحد مسکونی که بناهای ویلایی قدیمی و آپارتمانی بوده‌اند، خسارت وارد شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
علی اکبر خراسانی در جمع خبرنگاران با اشاره به خسارات زلزله اظهار داشت: تاکنون در بررسی‌های کارشناسان بنیاد مسکن و شهرسازی در دو زلزله اخیر در ملارد به بیش از ۱۳۰۰ واحد مسکونی که بناهای ویلایی قدیمی و آپارتمانی بوده‌اند، خسارت وارد شده است.

وی افزود: برخی از این خسارت‌ها در بخش سازه‌ای و بخش دیگر به جهت ترک‌خوردگی دیوار و سقف بوده است که تاکنون این خسارت‌ها بیش از ۳۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

معاون فنی و عمرانی فرماندار ملارد با اشاره به اینکه بیشتر این خسارت‌ها در مناطق مسکونی بافت ناکارآمد سرآسیاب و ملارد روی داده است تصریح کرد: در حوزه روستایی بخش مرکزی ۳۵۵ واحد و در حوزه روستایی بخش صفادشت ۲۵۹ واحد مسکونی و مابقی در حوزه شهری شهرستان ملارد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در زمین لرزه بامداد امروز که در روستای ارسطو و با ۲.۴ دهم ریشتر بود، هیچ مصدومی نداشتیم و فقط ۴ مصدوم در اثر ترس زلزله و فرار هنگام وقوع زلزله دچار مصدومیت شده‌اند و ظهر امروز هم یک مورد گازگرفتگی در‌ چادر اسکان شخصی اعلام شد که در این حادثه هم یک مرد ۴۰ ساله جان خود را از دست داد و همسر و فرزند وی هم که دچار گاز گرفتگی شدند، به مراکز درمانی منتقل شدند.
منبع: خبرگزاری تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین