کد خبر: ۴۹۸۴۷۰
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶
با حضور هنرمندان و اهالی رسانه؛

داخائو جمعه در شهرزاد افتتاح مى‌شود

«داخائو» نوشته شهرام ابوالقاسمی از ۱۰ دی‌ماه ساعت ۲۰ به مدت ۳۰ شب در پردیس تئا‌تر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.
آفتاب‌‌نیوز :
 مراسم افتتاحیه نمایش «داخائو» ۸ دی‌ماه با حضور اهالی تئا‌تر، سینما و چهره‌های فرهنگی و اجتماعی برگزار خواهد شد.

داخائو به کارگردانی مشترک شهرام ابوالقاسمی ــ حمیدرضا هدایتی و به تهیه کنندگی سالار رضائی به روی صحنه خواهد رفت؛ حمیدرضا هدایتی، محسن بابائی، ارشیا زرین و مریم قربانیان بازیگران این اثر نمایشی هستند.

نمایش "داخائو" خبرنگاران، عکاسان و اهالى گرامى رسانه هاى دیدارى، شنیدارى، چاپى و الکترونیکى، در صورت تمایل مى توانند با مراجعه به روابط عمومى پردیس تئاتر شهرزاد و ارائه ى مشخصات خود و رسانه شان، جمعه ٨ دى ماه به تماشاى این نمایش بنشینند.

این نمایش در ششمین جشنواره تئاتر دانشجوئی فجر در سال ٨۱ به نام آشوئیتس برنده جوایز اول کارگردانی، بهترین نمایشنامه، اول بازیگری مرد، دیپلم افتخاری بازیگری مرد، بهترین طراحی صحنه، بهترین موسیقی و منتخب تماشاچیان و هیئت داوران شده است؛ و هم اکنون بعد از 15 سال با نام داخائو در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا خواهد شد.

داخائو داستان هنرمند جوانی است که گرفتار بیماری صرع شده و به هنگام تشنج فقط با شستن روی خود با آب و خنک شدن دمای صورتش به حالت عادی برمی‌گردد. در چنین شرایطی هنگامی که هنرمند جوان به همراه دو دوست دیگرش درگیر مشکل کمبود آب در مناطق حاشیه‌ای و حومه شهر تهران شده‌اند، مجبور به انتخاب‌های ناگزیری می‌باشند که ...

پیش‌فروش بلیت‌های نمایش «داخائو» هم اکنون در سایت تیوال آغاز شده است
منبع:  ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین