کد خبر: ۴۹۸۵۵۱
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱

تجمع قطاری کامیون‌داران در زنجان

تعدادی از کامیون‌داران زنجان در راستای رسیدگی به مشکلات خود به صورت قطاری در کنار اتوبان 22 بهمن تجمع کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
 از ساعات اولیه صبح امروز 200 نفر از مالکان کامیون در زنجان تجمع کردند.

کامیون‌داران در حرکتی اعتراضی در حاشیه اتوبان 22 بهمن به صورت قطاری تجمع کردند تا از این طریق اعتراض خود را به گوش مسىؤولان برسانند.

یکی از کامیون‌داران در این باره در گفت‌وگو با فارس در زنجان اظهار کرد: کامیون‌داران نزدیک به چهار سال است که تقاضای افزایش کرایه کرده‌اند و از سال 1391 به دنبال این موضوع هستند.
وی با اشاره به اینکه پس از تلاش‌های بسیار استانداری و مسؤولان ذیربط به این موضوع رضایت داده‌اند و نرخ کرایه افزایش یافته است، افزود: با این حال شرکت زرین معدن این موضوع را قبول نکرده و برای اینکه با این بحث مقابله کند، 30 دستگاه کامیون خریداری کرده است.

این کامیون‌دار معترض با اشاره به اینکه مالک زرین‌معدن به افزایش 15 درصدی کرایه‌ها رضایت نمی‌دهد، اضافه کرد: همین امر موجب شده که سایر ادارات نیز با کامیون‌داران همکاری نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه از صبح امروز نیز 200 کامیون به حالت قطاری در تجمع گرد هم آمده‌اند، افزود: امیدواریم مسؤولان استانی فکری به حال مشکلات کامیون‌داران کنند.

این کامیون‌دار معترض تصریح کرد: کامیون‌داری یکی از مشاغل سخت است که رانندگان آن از صبح تا شب در جاده هستند، بنابراین باید توجه بیشتری به رفع مشکلات آنها وجود داشته باشد و نباید با تنگ‌نظری‌ها جلوی فعالیت انها را گرفت.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین