کد خبر: ۴۹۸۵۶۶
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹

ترافیک در آزاد‌راه‌های کرج/۶ محور مسدود است

پلیس راهور نیروی انتظامی از ترافیک نیمه سنگین در باند شمالی آزاد راه تهران-کرج از محدوده پل کلاک تا پل فردیس و باند شمالی آزاد راه کرج- قزوین در محدوده پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش پلیس راهور نیروی انتظامی، براساس آخرین گزارش های دریافتی از جاده ها و راه های کشور، تا این لحظه بارش باران، برف همچنین مه گرفتگی و کاهش دید در هیچ یک از محورهای کشور گزارش نشده است و به جز دو محور یاد شده که دارای ترافیک نیمه سنگین است، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.


** 6 محور مسدود است

به گزارش پلیس راهور 6 محور مسدود است که شامل محور اولنگ – شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور دیزین- شمشک در استان های تهران و البرز، محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان است.

همچنین محور یاسوج- پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد به علت بارش برف مسدود و محور جایگزین یاسوج-سمیرم-پادنا است.

محور آب پری در استان مازندران،شهرستان نور نیز از ساعت 15 روز چهراشنبه ششم دی ماه 96 به مدت پنج هفته به دلیل ایمن سازی و پیچ بری آبشار آب پری مسدود است.

محور حمیل به ایلام در استان ایلام هم از ساعت 6 روز یکشنبه سوم دی ماه 96 تا ساعت 24 روز چهارشنبه 13 دی ماه 96 به دلیل ترمیم سیستم روشنایی تونل های شماره 2 و 3 مسدود و مسیر جایگزین محور اسلام آباد-قلاجه-ایلام و یا حمیل-سیمره-ایلام و بالعکس تعیین شده است.

**پنج محور، محدودیت تردد دارد

محورکرج-چالوس حدفاصل کیلومترصفر تا 75 در استان البرز تا تاریخ بیستم اسفندماه 1396 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 8 تا 17 و روزهای چهارشنبه از ساعت 8 تا 20، عملیات آسفالت کاری و همزمان با عبور ترافیک همراه است.

محور قدیم تهران-قم حد فاصل 15 تا 48 واقع در غرب استان تهران تا تاریخ بیستم اسفندماه 1396، روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 8 تا 18 و روزهای سه شنبه از ساعت 8 تا 14، عملیات جاده ای و همزمان باعبور ترافیک همراه است.

محور آزاد را ه قزوین- زنجان در استان قزوین، از 26 آذرماه 96 تا 30دی ماه 96، روزهای شنبه ا ساعت 12 تا 17 و روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 8 تا 17 و روز چهارشنبه از ساعت 8 تا 12 به علت اجرای عملیات راهسازی تردد همزمان با اجرای عملیات و با رعایت جوانب احتیاط است.

محور کرج- چالوس در استان های البرز و مازندران تا تاریخ20 اسفندماه1396، روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هرهفته جهت انجام عملیات راه سازی در حوزه استان مازندران از ساعت 21:30 و در حوزه استان البرز از ساعت 23 تا 5 بامداد روز بعد مسدود می شود.

محور سیرجان –حاجی آباد در استان هرمزگان نیز تردد همه خودروها از کیلومتر 60 تا 64 به علت انجام عملیات راهسازی به صورت دو طرفه انجام می شود.

به گزارش ایرنا، مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (10 خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است همچنین در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین