کد خبر: ۴۹۸۸۲۲
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰

کمک ناخواسته پرسپولیسی ها به استقلال +عکس

در بازی پرسپولیس و تراکتور سازی، بازیکن پرسپولیس بصورت ناخواسته زمینه کمک به تیم استقلال را فراهم کرد.
آفتاب‌‌نیوز :  در بازی پرسپولیس و تراکتور سازی، بازیکن پرسپولیس بصورت ناخواسته زمینه کمک به تیم استقلال را فراهم کرد.

در جریان این دیدار و به طور خاص در دقایقی که با جذابیت خاصی در میانه میدان دنبال می شد، یک خطای خطرناک از سوی مهدی کیانی بر روی کمال کامیابی نیا انجام شد. بیژن حیدری، داور جوان این بازی که فاصله کمی تا صحنه خطا داشت، به سرعت کارت زرد را از جیب خود بیرون آورد و کاپیتان تراکتور را جریمه کرد.

این اتفاق درکنار اینکه کیانی را مجاب کرد دقایق باقی مانده بازی را با احتیاط بیشتری در نبردهای میانه میدان برای تیمش بجنگد، هافبک محبوب تراکتور را سه اخطاره کرد. بدین ترتیب کاپیتان تبریزی ها دیدار حساس تیمش مقابل استقلال را از دست داد و در این بازی بسیار مهم نمی تواند تراکتورسازی را همراه کند.

تراکتورسازی همچنین ممکن است امید عالیشاه را که در اواسط این بازی مصدوم شد و از زمین بیرون رفت، در دیدار هفته آینده مقابل استقلال در اختیار نداشته باشد.

کمک ناخواسته پرسپولیسی ها به استقلال +عکس

نکته جالب توجه برای استقلال این است که در بازی این هفته مقابل استقلال خوزستان نیز میثم دورقی ، حکیم نصاری و کولی بالی هافبک های توانمند تیم اهوازی به دلیل محرومیت در مقابل آبی های پایتخت بازی نکردند و در هفته آتی هم مهم ترین هافبک حریف استقلال در ترکیب تیمش حضور نخواهد داشت.

منبع:‌اقتصاد نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین