کد خبر: ۴۹۸۸۶۲
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳

مازنی: کسی برای کشور ما هاشمی‌رفسنجانی نمی‌شود

یک نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با بیان این که خلاء وجود هاشمی رفسنجانی قابل پر شدن نیست، گفت: باید تلاش کنیم سبک و روش وی را در اداره کشور دنبال کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام احمد مازنی با بیان این که شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی بوده که توانسته کشور را از بحران‌ها دور نگه‌ دارد، گفت: پیامبر (ص) فرموده‌اند عالم فقیه وقتی از دنیا می‌رود، خلاء و ثلمه‌ای ایجاد می‌شود که هیچ چیزی نمی‌تواند جای آن را پر کند. شخصیت هاشمی هم در حوزه علم و دین هم در حوزه سیاست و فرهنگ، شخصیتی بی بدیل است.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس افزود: ایشان در شکل گیری اندیشه انقلاب اسلامی و گفتمان انقلاب و در نظام‌سازی بعد از پیروزی، اداره جنگ و در دوران سازندگی نقش ویژه‌ای داشت و جزو معدود افرادی هستند که ذیل امام (ره) تعریف می‌شوند، به کمک امام آمده و با رهبری امام توانستند انقلاب را به پیروزی برسانند.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین بیان کرد: در این سال‌های اخیر نیز در بالانس قدرت در جمهوری اسلامی ایران که افراطی‌ها به شدت در مسیر انحطاط کشور را پیش می‌بردند، تاثیرگذار بودند. شاید اگر همان وضعیت ادامه پیدا می‌کرد کشور دچار بحران‌هایی می‌شد شبیه بحران‌هایی که در بعضی از کشورها و ممالک منطقه گرفتار شدند.

وی اظهار کرد: شخصیت هاشمی، از جمله شخصیت‌هایی است که توانسته کشور را از بحران‌ها دور نگه دارد، لذا راهی که ارایه داده و پیش بینی کردند ادامه دارد در واقع تاثیرگذاری و مشی و اندیشه‌ای که مطرح کرده ادامه دارد هر چند خلاء وجود ایشان قابل پر شدن نیست.

مازنی در پایان خاطرنشان کرد: کسی نمی‌تواند برای کشور ما هاشمی شود اما در عین حال باید تلاش کنیم سبک، روش و مشی ایشان را در اداره کشور دنبال کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین