کد خبر: ۴۹۹۰۱۱
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰

جلائی‌پور: اصلاح‌طلبان حل معضلات جامعه را در کف خیابان دنبال نمی‌کنند

حمیدرضا جلائی‌پور در یادداشتی با اشاره به تجمعات اعتراضی اخیر تصریح کرد که اصلاح‌طلبان حل معضلات جامعه را در «کف خیابان» دنبال نمی کنند.
آفتاب‌‌نیوز : متن یادداشت این فعال سیاسی به شرح زیر است:


مرتب از من سوال می کنند که چرا شما اصلاح‌طلبان فقط بلدید مردم را به رای دادن دعوت کنید؟  پاسخ من از برداشتم از مواضع اصلاح‌طلبان در پاسخ به سوال مزبور این است:

درست است ما اصلاح‌طلبان از مردم بیست سال است که می خواهیم بیایند و به اصلاح طلبان رای بدهند و در آینده هم برای حل معضلات جامعه چنین خواهیم کرد. چون این کار مدنی و مسولانه است و هم به نفع کشور و هم به نفع خود مردم بوده است. و ما بخاطر دعوتی که از مردم کردیم نه پیش مردم شرمنده ایم و نه به آنها بدهکار. به نظر من اگر مردم کشور ما این مشارکت انتخاباتی را نداشتند به مراتب مشکلات  جامعه ما از کشور پاکستان و مصر بیشتر بود.

در ضمن آگاهانه و صادقانه بگویم اصلاح‌طلبان با تجمع کف خیابانی که سرنگونی طلبان (منافقین و سلطنت طلبان) خط بده آن باشند با تمام وجود مخالفند و این را با صدای بلند اعلام می کنند. چون چنین اقداماتی هم به ضرر ایران و هم به ضرر خود مردم معترض است. حل معضلات ریشه دار اقتصادی ایران چند علتی است و در کف خیابان حل نمی شود بلکه بدتر می شود. حل این معضلات به همکاری حاکمیت با دولت روحانی و حمایت نیروهای جامعه مدنی نیاز دارد و اقلا به دو دهه توسعه پایدار و همه جانبه و درونگرا و جهان نگر نیاز دارد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین