کد خبر: ۴۹۹۲۹۷
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰

دستگیری حدود ۵۰ نفر در کاشان/هشدار دادستان به تجمع‌‌کنندگان

دادستان کاشان گفت: با هر نوع تجمع غیرقانونی و یا افراد آشوب‌گر در کاشان برخورد قانونی و جدی انجام می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : دادستان کاشان گفت: با هر نوع تجمع غیرقانونی و یا افراد آشوب‌گر در کاشان برخورد قانونی و جدی انجام می‌شود.

محمد تکبیرگو  با توجه به برخی تجمعات غیرقانونی در این شهرستان در روزهای گذشته اظهار داشت: با هر نوع تجمع غیرقانونی و یا افراد آشوب‌گر در کاشان برخورد قانونی و جدی انجام می‌شود.

وی افزود: بر اساس قانون افرادی که قصد محاربه با نظام داشته باشند مفسد فی الارض محسوب می‌شوند و برخوردهای قانونی لازم با آنها انجام می‌شود.

حدود 50 تا 60 نفر در تجمعات غیرقانونی کاشان دستگیر شدند

دادستان کاشان با بیان اینکه در روزهای گذشته در تجمعات غیرقانونی کاشان حدود 50 تا 60 نفر دستگیر شدند، تاکید کرد: در این تجمع آسیب کمی به اموال عمومی وارد شد.

وی با بیان اینکه مردم ایران بسیار روشن و با بصیرت هستند و با نظام مشکلی ندارند، بیان داشت: عده‌ای معاند نظام تحت تاثیر رسانه‌های بیگانه این مشکلات را دامن می‌زنند اما حساب مردم ما با این افراد جداست.

تکبیرگو ادامه داد: تنها ممکن است برخی نوجوانان و جوانان از روی کنجکاوی وارد این تجمعات شوند اما توصیه ما این است که در این تجمعات از روی کنجکاوی نیز حضور نیافته و تحت تاثیر تبلیغات رسانه‌های بیگانه قرار نگیرند.

مردم ایران با حضور در عرصه‌های مختلف پشتیبانی از نظام، نقشه های دشمنان را بر هم زدند

به گزارش پارس نیوز، وی با تشکر از مردم با بصیرت کاشان معروف به دارالمومنین تصریح کرد: مردم ایران هرگاه در عرصه‌های مختلف پشتیبانی از نظام و انقلاب وارد شدند نقشه های دشمنان را بر هم زدند و این امری طبیعی است که مردم کاشان با تجمع پرشور روز گذشته خود بر علیه آشوب گران برائت خود را از این افراد اعلام کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین