کد خبر: ۴۹۹۶۲۷
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴

خادم نفس آزادکاران را گرفت/ دکوری کشتی نگیرید!

تمرین مشترک تیم های ملی کشتی آزاد جوانان و بزرگسالان ایران برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 تمرین مشترک تیم‌های ملی کشتی آزاد جوانان و بزرگسالان ایران زیر نظر رسول خادم برگزار شد.

در این تمرین آزادکاران ابتدا دقایقی را به گرم کردن و سپس به مرور فن و تمرین کشتی پرداختند.
رسول خادم سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد ایران با حساسیت ویژه و دقت نظر بالا بر نحوه عملکرد یک به یک آزادکاران نظارت داشت و بارها با بردن نام کشتی گیران، نکات فنی را به آن‌ها گوشزد کرد و خواستار حرکت رو به جلو و هجومی کشتی گیران می شد.

خادم تاکید ویژه‌ای بر حرکت رو به جلوی آزادکاران، استفاده از فرصت‌ها برای گرفتن امتیاز، دفاع حساب شده و استفاده از هوش و ذکاوت در طول مبارزه داشت و خطاب به آن‌ها گفت: دکوری کشتی نگیرید و جانانه بجنگید، از فرصت ها استفاده کنید و درست کشتی بگیرید.

محمد طلایی سرمربی سابق تیم ملی نیز به عنوان مربی تیم ملی بر نحوه تمرینات آزاد کاران نظارت داشت. تقی اکبرنژاد سرمربی تیم ملی جوانان، حسین نقیبی، مسعود واحدی و رسول دهقان نژاد مربی سازنده استان تهران که شاگردانی همچون حسن رحیمی دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک را پرورش داده نیز در تمرینات حاضر بودند.

در این تمرین با نظر خادم، محمد طلایی برای دقایقی بصورت ویژه بر نحوه عملکرد علیرضا کریمی و حسین شهبازی نظارت داشت و نکات فنی را به آن ها گوشزد کرد.حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک نیز با محمد جواد ابراهیمی سرشاخ شد و کشتی و مرور فن داشتند. مجتبی گلیج و امین طاهری نیز با یکدیگر سرشاخ شدند.

 در این تمرین خادم ضمن اینکه بارها با فریاد ایرادات فنی را به  کشتی گیران گوشزد می کرد، چند مرتبه آن ها را وسط تشک جمع کرد و موارد فنی لازم را به آن ها آموزش داد و سپس آزادکاران بار دیگر کشتی را از سر می گرفتند.

در ۲ ساعت تمرین برگزار شده هیچ صدایی از آزادکاران شنیده نشد و علی رغم فشار و خستگی زیاد به چیزی غیر از تمرین فکر نمی کردند.

این تمرین از ساعت ۱۶ امروز(سه شنبه) آغاز شد و ساعت ۱۸ به پایان رسید.

اردوی حال حاضر تیم ملی به پایان رسید و آزادکاران با دستور خادم تا روز یکشنبه هفته آینده تعطیل شد.

ايسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین