کد خبر: ۴۹۹۸۰۵
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰

روایت دو نماینده از کشته شدن برخی تجمع کنندگان /با کلت کمری در تجمع ۱۵۰نفری حاضر شدند

نماینده مردم شاهین شهر از نحوه کشته شدن 3 نفر در شاهین شهر و شلیک به برخی تجمع کنندگان گفت.
آفتاب‌‌نیوز :
حسینعلی حاجی‌دلیگانی  در خصوص وضعیت تجمعات در شاهین‌شهر و کشته شدن افرادی در این شهر، گفت: تعدادی افراد مسلح با کلت کمری در روز یکشنبه عصر (10 دی ماه) در تجمع حدود 150 نفری مردم حضور پیدا کردند و با تحریک مردم و با نیت باطل تصرف آنها را به سمت حوزه مقاومت بسیج شاهین‌شهر جهت حمله هدایت کردند اما با مقاومت‌های صورت گرفته این توطئه ناکام ماند و تنها سه نفر در این درگیری کشته شدند.

نماینده مردم شاهین شهر تصریح کرد: بر اساس کالبدشکافی‌های صورت گرفته، افراد کشته شده با فاصله نزدیک مورد اصابت گلوله قرار گرفتند، بنابر اطلاعات ارائه شده این افراد حدود 29 و 30 سال سن داشته و از بین گروه‌های تجمع‌کننده بودند.

وی در ادامه افزود: تجمع‌کننده‌ها در روزهای اخیر نیز در حواشی خیابان‌های شاهین‌شهر شعبه‌ای از بانک مسکن و بانک ملت و برخی اسناد مربوط به مراجعات مردم در دفتر شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر و میمه را به آتش کشیدند لذا خسارت‌هایی را به بار آوردند اما از روز گذشته با اقدامات انجام گرفته و دستگیری عناصر اصلی هیچ تجمعی در شاهین‌شهر شکل نگرفته است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: دولت بعد از برخورد با اغتشاشات و برقراری فضای آرام در کشور نباید درخواست و مطالبات مردم را فراموش کند، در واقع پیام نارضایتی‌ها باید در جهت احقاق حقوق مردم پیگیری شود.

نماینده خمینی شهر: معلوم نیست این فرد را چه کسی کشته

همچنین میزان نوشت:

سید محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر درخصوص ناآرامی های این شهر گفت: دیشب یک سری تحرکاتی داشتیم که منجر به فوت یک فرد در ناحیه جوی‌آباد - که منطقه مهاجرین است - شد؛ لذا هنوز معلوم نیست که این فرد را چه کسی کشته است. ممکن است این مسئله از مسائل قومی آن منطقه یا مسائل دیگر باشد؛ بنابراین به غیر از این موضوع، ما موضوع دیگری نداشتیم و شهر آرام بوده است و امیدواریم این موضوعات فروکش کند.

این نماینده مجلس درباره آسیب‌شناسی کلیات حوادث اخیر گفت: باید تفاوتی نسبت به دغدغه‌های معیشتی مردم در زمینه بیکاری، گرانی و تورم وجود داشته باشد و دولت و مجلس باید درباره این موضوعات به مردم پاسخگو باشند لذا آن فریاد‌هایی که ما در مجلس می‌زدیم برای همین بود که کار به اینجا نرسد.

وی افزود: اغتشاش‌گرانی که به حرف ترامپ گوش می‌دهند باید از مردم جدا شوند. نیروی انتظامی هم در منطقه سعی کرده در این زمینه خویشتن‌داری کند و نگذارد موضوع بزرگ شود.

ابطحی بیان داشت: به غیر از فردی که دیشب کشته شده است دیگر کسی در این منطقه کشته نشده است.

خانه ملت 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین