کد خبر: ۴۹۹۸۳۴
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶

انفجار شدید در خیابان ولیعصر/تکذیب بمب‌گذاری/ماجرا چه بود؟

سخنگوی سازمان آتش نشانی از انفجار شدید در یکی از بیمارستان‌های واقع در خیابان ولی عصر خبرداد.
آفتاب‌‌نیوز :
 انفجار سید جلال ملکی گفت: ساعت 15 و 34 دقیقه انفجار در یکی از بیمارستان های تهران به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از میزان، وی افزود: بلافاصله نیروهای 3 ایستگاه سازمان آتش نشانی به محل اعزام شدند اما زمانی که نیروهای نخستین ایستگاه به محل رسیدند، مشخص شد که نیازی به حضور نیروهای سایر ایستگاه ها در محل نیست.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در خصوص علت انفجار اظهارکرد: صدای انفجار شدید در بیمارستان گزارش شده بود و زمانی که نیروهای آتش نشان در محل حادثه واقع در یکی از بیمارستان های خیابان ولی عصر حاضر شدند، مشخص شد که مشعل موتورخانه ساختمانی در حال احداث در بیمارستان منفجر شده است.

ملکی با تاکید بر اینکه حادثه خسارت جانی در پی نداشته است خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه، شاهد مصدومیت شهروندی نبودیم و تنها به علت شدت بالای صدای انفجار، افراد حاضر در بیمارستان دچار ترس شده بودند.

تکذیب بمب‌گذاری در حوالی میدان ولی‌عصر

سرهنگ مرادی نیز خبر بمب‌گذاری در خیابان‌های ولی‌عصر و کریم‌خان را تکذیب کرد.

سرهنگ مراد مرادی در گفت‌وگو با ایلنا، در صدای مهیب در حوالی میدان ولی‌عصر، خیابان حافظ گفت: در محوطه بخش جنوبی بیمارستان فیروزگر کارگران در حال ساخت ساختمانی بودند و در قسمت منهای یک آن مشغول کار و راه‌اندازی موتورخانه بودند که ناگهان مشعل موتورخانه منفجر می‌شود. 

او با بیان اینکه در این حادثه خوشبختانه کسی صدمه ندیده است، گفت: هیچ نوع بمب‌گذاری صورت نگرفته و این صدای مهیب مربوط به این حادثه بوده و بمب‌گذاری صورت نگرفته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین