کد خبر: ۵۰۵۴۷۳
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱

همه چیز درباره آخرین وضعیت مهدی قائدی

معاون بیمارستان خلیج فارس درباره آخرین وضعیت مهدی قائدی صحبت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
مهدی قائدی مهاجم جوان استقلال که بامداد امروز دچار سانحه رانندگی شد در حال حاضر بعد از عملی که پشت سر گذاشت در بیمارستان خلیج فارس بوشهر بستری است. دکتر زارعی معاون درمان و متخصص طب اورژانس بیمارستان درباره آخرین وضعت قائدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا اظهار داشت: فعلا شرایط مهدی قائدی پایدار است. او در بخش مراقبت های ویژه هست و همه چیز تحت کنترل مات قرار دارد. بامداد امروز به دلیل خونریزی داخلی به بیمارستان آورده شد و سریعا او را به اتاق عمل بردیم تا جراحی لازم ضورت بگیرد. بعد از عمل به دلیل مسکن هایی که به او زده شده و داروی بیهوشی، هنوز هوشیاری کامل ندارد. ما برای او پمپ درد گذاشتیم. هوشیار نبودن او در این برهه اصلا نگران کننده نیست و طبیعی است. 

وی در پاسخ به این سوال که مهدی قائدی چه زمانی مشکلش برطرف می شود و می تواند فوتبال بزای کند گفت: جئاب دادن به این سوال خیلی زود است. در حال حاضر گفتن اینکه او صد در صد می تواند بازی کند یا خیر امکان ندارد اما سی تی اسکنی که مغز او گرفتیم مورد نگران کننده ای نداشت. 

دکتر زارعی در ادامه بیان داشت: به دلیل خواسته پدر و مادر مهدی قائدی از گفتن جزئیات بیماری مریض معذورم اما مشکل آقای قائدی طحال نیست و اصلا طحال ایشان پاره نشده و مشکل او خونریزی داخلی است. خدا را شکر به موقع همه کارها انجام شد و خونریزی به موقع مهار شد.

وی درباره آخرین وضعیت احمدرضا شاکر  و شایعه فوت یا مرگ مغزی او گفت: اصلا این مساله صحت ندارد. از رسانه ها خواهش می کنم از شایعه سازی پرهیز کنند. این آقا هم اکنون وضعیت مساعدی ندارد و هوشیاری اش بسیار پایین است اما تیم پزشکی بیمارستان تمام تلاش خود را به کار بسته تا هوشیاری او را به حالت عادی بازگرداند اما شرایط فعلا مساعد نیست. 

دکتر زارعی درباره سرنشینان ماشین مهدی قائدی اذعان داشت: تا آنجا که متوجه شدم کلا 5 نفر بوده اند. به جز مهدی قائدی و احمدرضا شاکر یک نفر دیگر هم به بیمارستان آمد که مشکلش حل شد و مرخص شد. یک نفر در همان محل حادثه به صورت سرپایی مشکلش برطرف شده و نفر پنجم هم به بیمارستان تامین اجتمای ارجاع داده شده است.

وی در پایان گفت: الان خیلی زود است بخواهیم درباره اینکه مهدی چه زمانی به بخش منتقل می شود یا می تواند فوتبال بازی کند صحبت کنیم. فعلا از مردم شریف ایران می خواهم که برای سلامتی این دو عزیز دعا کنند.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین