کد خبر: ۵۰۶۸۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰

آیت‌الله جنتی: وقتی می‌خواهم غذا بخورم ناراحت هستم چرا عده‌ای دست‌شان به دهانشان نمی‌رسد

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: اینکه مردم صدای خود را بلند کنند حقی مسلم است اما باید این کار طبق موازین قانونی باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در نشست هماهنگی برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که عصر امروز دوشنبه 16 بهمن برگزار شد، اظهار کرد: پس از صدر اسلام مسئله شهادت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مطرح شد و خون این شهدا توانست انقلاب را به ثمر برساند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز که انقلاب به ما سپرده شده باید تمام جنبه‌های آن را حفظ و در مقابل تهدیدات با‌یستیم، افزود: باید بررسی کنیم در حال حاضر چه شرایطی داریم و تهدیدات پیش رو را مورد بررسی قرار دهیم.

وی تصریح کرد: دشمن نمی‌تواند بپذیرد که یک نظام 40 سال در مقابل آن ایستاده و آبرویش‌ را برده پس هر کاری که بتواند برای نابودی آن انجام می‌دهد؛ من نگران چند سال آینده هستم که چه اتفاقی خواهد افتاد.

آیت‌الله جنتی ادامه داد: از امروز که در جشن سی و نهمین سالگرد انقلاب هستیم باید به مردم کشور برسیم، درد آن‌ها را بشنویم و خود را از مردم جدا نکنیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز وضعیت معیشتی‌ مردم بد است، گفت: من وقتی می‌خواهم غذا بخورم ناراحت هستم که چرا عده‌ای دستشان به دهنشان نمی‌رسد؛ مسئولین امروز دارند چه می‌کنند.

وی با بیان اینکه طبق فرموده امام علی(ع) همه بالا دستان باید فقیرانه زندگی کنند تا درد فقرا را بفهمند، افزود: اگر افراد بالا دستی جامعه درآمد سنگین داشته باشند، فقرا دق خواهند کرد.

آیت‌الله جنتی گفت: ملت اگر ببینند وضعیت مسئولین با مردم یکی است شرایط را تحمل می‌کنند اما در غیر این صورت صدایشان بلند خواهد شد؛ در این صورت این حق آن‌هاست که صدای خود را بلند کنند اما این کار باید در چارچوب موازین قانونی باشد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این موضوع که چرا جلوی ماشین‌های میلیاردی در خیابان‌ها گرفته نمی‌شود، افزود: می‌توان در جامعه کارهایی انجام داد؛ مردم اگر بفهمند واقعا‌ نمی‌توان کاری کرد حرف خاصی ندارند مانند پدری که فرزندانش می‌دانند که او فقیر است اما وقتی می‌شود کاری کرد باید وارد صحنه شد و گام‌های مهمی برداشت.

وی با اشاره به این موضوع که وزرا‌ وقتی از طریق صدا و سیما قصد دارند با مردم صحبت کنند باید صادقانه حرف بزنند که چه کاری را نمی‌توانند انجام دهند افزود: امروز در خیلی جهات به خصوص مسائل امنیتی کارهای زیادی شده اما از نظر معیشتی‌ وضعیت خوب نیست؛ مسئولین باید با مردم صحبت کنند تا مردم متوجه شوند کارهایی صورت گرفته است.

آیت‌الله جنتی درباره اقدامات نهادها برای جشن چهل سالگی انقلاب گفت: امروز از همه توقع دارم همان‌گونه که در سایر صحنه‌ها مانند زلزله کرمانشاه وارد شدند به موضوع جشن چهل سالگی انقلاب نیز بپردازند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در مسئله چهل سالگی انقلاب ما با آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان طرف هستیم و آنها باید بفهمند که نه با یک دولت بلکه هشتاد میلیون ملت طرف هستند.

وی گفت: آن‌ها باید بفهمند ملت جمهوری اسلامی ایران همیشه در صحنه هستند که البته باید گفت مانند حماسه 9 دی مردم همیشه در صحنه هستند.

آیت‌الله جنتی در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد:‌ امروز در بین دشمنان موضوع براندازی نظام مطرح است و باید این توطئه با حضور ملت خنثی شود.
 باشگاه خبرنگاران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
1
شما كه اصلا جزو مسئولين نيستيد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین