کد خبر: ۵۰۸۵۹۳
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴

امام جمعه شهرکرد: مطالبات از دستگاه قضا بسیار است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مطالبه از دستگاه قضا بسیار است اما بهتر است که تمام این مطالبات به حق باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام 26 بهمن‌ماه در آیین تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان، اظهار کرد: دادگستری در چند سال گذشته در برقراری تعامل سازنده با دستگاه‌های اجرایی تلاش کرده است. 

حجت الاسلام نکونام تصریح کرد: از دو طرفی که به دستگاه قضا مراجعه می‌کنند یک نفر ناراضی است به دلیل اینکه مطالبه از این دستگاه بسیار است اما بهتر است که تمام این مطالبات به حق باشد. دستگاه قضا امر سنگینی بر دوش دارد و نظام به همان گونه که به سایر دستگاه‌های اجرایی نیاز دارد به دستگاه قضا بیشتر نیز نیاز دارد به دلیل اینکه این دستگاه جایگاه مهمی دارد. 

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه پیام دارد و پیام این است که انتظار خدمت صادقانه و صالحانه دارند، گفت: دستگاه قضا کمتر گرفتار بازیگری‌های سیاسی بوده است و لازم است که سلامت ایمانی در دستگاه قضا حاکم باشد. 

وی با اشاره به اینکه مهم ترین ویژگی یک قاضی ایمان مستمر است و اینکه به جایی برسد که جز حق چیزی برایش شیرین نباشد، تاکید کرد: کار یک قاضی سخت است و باید تلاش شود کند تا به حق برسد. انتظار می‌رود بر موضوع ایمان در دستگاه قضا و اخلاق محوری کار جدی صورت گیرد. 

احمدرضا بهرامی، رئیس کل دادگستری استان، شناسایی افراد شایسته، ایجاد وحدت و شناسایی مشکلات در حوزه‌های مختلف، توجه به کیفیت بیشتر ارتباط با مراجعان را برخی از برنامه‌ها آتی عنوان کرد. 

به گزارش ایسنا، رئیس کل سابق دادگستری استان نیز گفت: در طول ده سال خدمت در این عرصه در بخش نیروی انسانی 106 قاضی وارد این دستگاه در استان شده و فضای اداری نیز از 23 هزار مترمربع به 24 هزا متر مربع افرایش یافته است. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین