کد خبر: ۵۱۱۵۶۱
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵

کمال‌وند: تاج محکم بایستد و نگذارد مسابقات فوتبال از تلویزیون پخش شود

در تمام دنیا دو عامل اساسی برای سوددهی و پا برجا بودن باشگاه‌ها وجود دارد، یکی حق پخش تلویزیونی و دیگری تبلغات دور زمین. صداوسیما برای تبلیغات تلویزیونی بین دو نیمه هر فوتبال، چقدر پول می‌گیرد؟ حق تیم‌ها در این میان کجا می‌رود؟
آفتاب‌‌نیوز :
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید، تا وقتی که صداوسیما پول حق پخش فوتبال را پرداخت نمی‌کند، نباید بازی‌ها پخش شوند.

 فراز کمال‌وند پس از پیروزی پُرگل تیمش مقابل مشکی‌پوشان مشهد، در نشت خبری بعد از این بازی گفت: بازی خیلی خوبی بود. خدا را شکر می‌کنم که شرمنده مردم نشدیم و به قولی که داده بودیم که در جدول تک‌رقمی باشیم، رسیدیم. آینده فوتبال صنعت نفت همین بچه‌های جوانی هستند که در این تیم بازی می‌کنند. امیدوارم تیم در آینده شرایط حرفه‌ای‌تری را تجربه کند.

او در رابطه با حق پخش تلویزیونی برای باشگاه‌ها، اظهار کرد: در تمام دنیا دو عامل اساسی برای سوددهی و پا برجا بودن باشگاه‌ها وجود دارد، یکی حق پخش تلویزیونی و دیگری تبلغات دور زمین. صداوسیما برای تبلیغات تلویزیونی بین دو نیمه هر فوتبال، چقدر پول می‌گیرد؟ حق تیم‌ها در این میان کجا می‌رود؟
او تصریح کرد: از تاج می‌خواهم که یک دفعه محکم بایستد و نگذارد مسابقات فوتبال از تلویزیون پخش شود. صداوسیما پول حق پخش را نمی‌دهد، پس مسابقات پخش نشود تا ببینیم چه کسی این وسط ضرر می‌کند؟! بعد ببینیم چگونه می‌خواهند سر مردم را گرم کنند؟! همه دنیا حق پخش را می‌گیرند الا ایران.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین