کد خبر: ۵۱۱۷۶۵
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲

یک تابستان داغ در انتظار فوتبال جهان

لالیگا اسپانیا به احتمال زیاد در تابستان، نقل و انتقالات مهیجی در خود خواهد دید.
آفتاب‌‌نیوز :
در تابستان پیش رو قطعا اتفاقات جالبی رخ خواهد داد. اتفاقاتی که لیگ اسپانیا و دو تیم بزرگ این کشور را از پیش قوی تر خواهد کرد. این اتفاقات قطعا دور از دسترس نیست چرا که هر روز شایعات و گزارشاتی از آن در سراسر جهان شنیده می شود. این اتفاقات قرار است در تابستان آینده و زمانی که پنجره نقل وانتقالاتی فوتبال اروپا باز است رخ دهد. اولین اتفاق که شاید رخ دهد رفتن ستاره منچستر یونایتد از این تیم و پیوستن او به بارسلونا است. پل پوگبا ستاره جوان و گران قیمت تیم منچستریونایتد این روزها در اقدامی جالب از مدیران این باشگاه خواسته تا آن ها با انتقال او به بارسلونا در تابستان موافقت کنند. ستاره فرانسوی شیاطین سرخ چند وقتی است که به دلیل مشکلات شخصی اش با مورینیو سرمربی این تیم حال خوشی ندارد و شاید همین مسئله مشکل با مربی باعث خروج حتمی او در تابستان شود. نشریات انگلیسی هم هر روز به شایعه خروج او می پردازند، حتی یکی از این نشریات در گزارش خود در این مورد نوشت: پیش قرارداد پوگبا بارسلونا بسته شده و رفتن او از منچستر کاملا مشخص است.

مورد بعدی که فوتبال اسپانیا در تابستان به احتمال بالا شاهدش خواهد بود، انتقال دو ستاره بزرگ فوتبال جهان به تیم رئال مادرید است. در تابستان پیش رو احتمالا شاهد 2 مورد از انتقال های پر سر و صدا خواهیم بود، مواردی که از همین حالا زمزمه ها برای رخ دادن آن آغاز شده است. ابر ستاره برزیلی باشگاه پاریسن ژرمن با مصدومیت سنگینی که برای پای راستش به وجود آمد به طور حتم فصل جاری را کامل از دست خواهد داد، چرا که او دیگر میلی به باقی ماندن در جمع پاریسی ها ندارد و تصورات او برای حضور در پ
ارک دو پرنس امروز بسیار متفاوت از آنچه که در روزهای ابتدایی حضور در این باشگاه بود، است. صحبت در ارتباط با با حضور نیمار در رئال مادرید، تنها برای امروز نیست، نیمار از زمان حضورش در بارسلونا می خواست به مادرید برود و عشق و علاقه فلورنتینو پرز(مدیرعامل رئال مادرید) هم به او تمام شدنی نیست. از سوی دیگر نیمار نتوانست به پاریسی ها در فتح لیگ قهرمانان کمکی کند و به احتمال زیاد این تیم توسط رئال مادرید از لیگ قهرمانان حذف خواهد شد. همه این مسائل حالا باعث شده تا نیمار اصلا از شرایط خود راضی نباشد و در تابستان به رئال مادرید برود.

مورد بعدی فوتبال اسپانیا باز هم مربوط به تیم رئال مادرید است. رئالی ها این فصل لالیگا و جام حذفی را به بارسلونا واگذار کردند و تنها امید آن ها در حال حاضر لیگ قهرمانان اروپا است. به همین دلیل رئال مادرید قصد دارد در اقدامی همه جانبه روبرت لواندوفسکی ستاره تیم بایرن مونیخ را جذب کند تا بلکه مشکل گلزنی تیم با حضور او به پایان برسد. کهکشانی ها فصل گذشته برای انتقال لواندوفسکی اقداماتی را انجام دادند ولی موفق به جذب او نشدند اما حالا شرایط با فصل گذشته تفاوت دارد، چرا که لواندوفسکی به راحتی علیه باشگاه فعلی خود مصاحبه کرده و چند روز پیش هم با هوملس دیگر بازیکن بایرن به درگیری در تمرین پرداخته است تا شایعات خروج او و پیوستنش به رئال مادرید از قبل جدی تر باشد.

رئال مادرید در صورتی که اتفاق غیر قابل پیش بینی برایش رخ ندهد و یا کریستیانو رونالدو برای حضور رابرت لواندوفسکی و نیمار ممانعتی به عمل نیاورد، به یقین این دو بازیکن را خدمت خواهد گرفت، هرچند که پیش از این رونالدو عملا از حضور این بازیکنان در تیم خود استقبال به عمل آورده بود.

بارسلونا نیز شرایط مشابهی را دارد، البته با این تفاوت که رابطه پوگبا و لیونل مسی بسیار گرم است و ستاره بلوگرانا ها از همین حالا مقدمات حضور ستاره جوان یونایتدی ها را در باشگاه خود فراهم ساخته است.

ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین