کد خبر: ۵۱۲۷۲۵
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳

استقلال در چه صورتی نایب قهرمان لیگ هفدهم می‌شود؟

تیم شفر فاصله زیادی تا کسب نایب قهرمانی ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
فاصله استقلال ابتدای فصل تا جایی که امروز ایستاده مثل فاصله رویا تا واقعیت بود. همانقدر دور و البته همانقدر دست‌نیافتنی. اما آبی‌ها فصل گذشته هم چنین تجربه‌ای را با منصوریان تجربه کردند و از روزهای تاریک به نایب قهرمانی در لیگ رسیدند. 

در این فصل هم تیم شفر آلمانی راه فصل قبل را طی کرد و رفته رفته خودش را در قامت یک مدعی برای کسب رده دومی در لیگی که پرسپولیس قهرمانی خودش را در آن تقریبا قطعی کرده به همه شناساند. استقلال در حا حاضر بعد از گذشته بیست و پنج هفته و در فاصله پنج هفته به پایان لیگ پشت سر ذوب‌آهن و هم امتیاز با تیم‌های پیکان و سایپا به لطف تفاضل گل بهتر در رده سوم قرار دارد. تیم شفر برای اینکه موفق به کسب رتبه دوم شود باید تا پایان هفته سی‌ام به نتایج تیم‌های حریف چشم بدوزد. مخصوصا ذوب‌آهن که یک امتیاز از استقلال بیشتر دارد. 

با توجه به وضعیت جدول نکته مشخص این است که آبی‌ها حداقل هیچیک از بازی‌ها بعدی را نباید واگذار کنند. آنها اگر همه بازی‌های خود را پیروز شوند، دیگر کاری با تیم‌های چهارم و پنجم نخواهند داشت و فقط باید به امتیاز از دست دادن ذوب در یکی از بازی‌ها چشم بدوزند. ضمن اینکه آبی‌ها هفته بیست‌ونهم با پیکان بازی دارند و اگر شرایط همینطور پیش برود، می‌توانند جلالی و تیمش را یک هفته به پایان لیگ از کورس خارج کنند و سپس فقط با سایپا و ذوب‌آهن برای کسب نایب قهرمانی بجنگند. 

به گزارش خبرآنلاین؛ همچنین پیکان و سایپا هفته سی‌ام مقابل هم قرار خواهند گرفت و این بازی هم می‌تواند نتیجه را به نفع استقلال رقم بزند. البته که این وضعیت برای تیم‌های پیکان و سایپا نیز کاملا مثل استقلال است و هر سه تیم اگر موفق به پیروزی در همه بازی‌های خود شوند، فقط باید منتظر لغزش ذوب باشند. ذوبی که هفته یکی مانده به پایان مقابل صدرنشین یعنی پرسپولیس قرار می‌گیرد و این بازی می‌تواند تکلیف سایپا و استقلال و پیکان را نیز روشن کند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین