کد خبر: ۵۱۲۸۹۰
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

ونگر: پیروزی دو بر صفر ضامن صعودمان نیست

سرمربی آرسنال باوجود پیروزی دو بر صفر برابر میلان در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا صعود تیمش را به مرحله بعد قطعی نمی داند.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از گاردین، آرسنال پنجشنبه شب در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا با دو گل میلان را در ایتالیا شکست داد. آرسن ونگر پس از بازی گفت: باید یک روز به شرایط بدمان پایان می دادیم و برابر میلان این اتفاق افتاد. توانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. ما تنها در یک بازی پیروز شدیم و نتیجه دو بر صفر به معنای صعودمان نیست. باید این ماموریت را در خانه به پایان برسانیم. هنوز چیزی به پایان نرسیده است.

سرمربی آرسنال در ادامه اظهار کرد: با این نتیجه باور تیم کمی بهتر شد چون زمانی که در هشت روز سه شکست را تجربه می کنید بازگشت سخت می شود. این شرایط مانند مسابقه بوکسی است که در حال مشت خوردن و سقوط هستید اما باید بایستید و با حریف مبارزه کنید تا از این وضعیت خارج شوید. هنگامی که با چند شکست رو به رو می شوید خیلی زود توانایی های گذشته تان را فراموش می کنید.

سرمربی فرانسوی در پایان گفت: اکنون می خواهیم این شرایط  خوب را حفظ  کنیم و هفته بعد به کار خود در این مرحله پایان دهیم. هدف ما صعود به دور یک چهارم است.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین