کد خبر: ۵۱۳۳۵۳
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵

نماینده اصول‌گرای مجلس: آخوندی به مجلس پاسخ‌گو نیست/ تنها راه‌حل استیضاح اوست

محمدعلی پورمختار عضو فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی با اشاره به استیضاح وزرای کار،راه و کشاورزی گفت: استیضاح آخوندی را در شرایط فعلی لازم و ضروری می دانم چراکه در این وزارتخانه سوء مدیریت‌های جدی وجود دارد و راه حل آن نیزفقط استیضاح آخوندی است.
آفتاب‌‌نیوز :
عضو  کمیسیون قضایی و حقوقی ادامه داد:  آخوندی هیچ پاسخگویی  نسبت به مجلس ومردم ندارد و نسبت به اتفاقات بیش از اندازه بی خیال و بی تفاوت است. بعد از استیضاحی که در مجلس مطرح شد آخوندی هیچ تغییر رویه ای نداد و البته رفتارش بدتر نیز شد و این عدم پاسخگویی در معاونین وی نیز وجود دارد و همه اینها دلایل موجه برای استیضاح وی است.

نماینده مردم بهار، کبودرآهنگ با بیان اینکه باید استیضاح آخوندی را پیش ببریم گفت: ضرورتی به استیضاح ربیعی و حجتی نمی‌بینم. آنها کارشان را انجام می‌دهند و نسبت به مجلس پاسخگو هستند. آقای ربیعی تلاش خودش را انجام می‌دهد و آنچه که ما از یک وزیر انتظار داریم را به خوبی انجام می دهد، پیگیر مسائل  است و مدیریت خوبی نیز دارد.

وی در مورد اینکه چرا استیضاح ربیعی و حجتی با توجه به اینکه معتقدید پاسخگو هستند مطرح شده است بیان کرد: استیضاح کنندگان دلایل خودشان را دارند و شاید به این نتیجه رسیده‌اند که این دو نفر یا پاسخگو نیستند و یا توان مدیریتی ندارند اما بنده مطرح شدن سه استیضاح با هم را مناسب نمی‌دانم و مطرح شدن یکباره یعنی عدم رای آوری هر سه استیضاح .

این نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد: تمرکز بر یک استیضاح قطعا باعث موفقیت استیضاح کنندگان می شود که در حال حاضر این اتفاق نظر برای  استیضاح آقای آخوندی وجود دارد و هر سه فراکسیون مجلس نظر مثبتی نسبت به استیضاح وی دارند و احتمال عدم رای اعتماد مجلس به وی بسیار بالاست.

پورمختار ادامه داد: بهتر است با توجه به جو مجلس آقای آخوندی استعفا دهد که البته بعید می دانم وی استعفا دهد چراکه فکر می کند می تواندهمانند دفعه قبل نظر مجلس را برگرداند اما در حال حاضر در مجلس اتفاق نظرجدی  برای استیضاح وی وجوددارد.

منبع: عصر ایران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین