کد خبر: ۵۱۴۷۱۸
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹

پیروزی آسان بارسلونا در نوکمپ

تیم فوتبال بارسلونا توانست به راحتی اتلتیک بیلبائو را در نوکمپ شکست دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته بیست‌ونهم لالیگا، بارسلونا یک‌شنبه شب برابر اتلتیک بیلبائو قرار گرفت و با دو گل مهمانش را در نوکمپ شکست داد.

آبی‌اناری‌ها از ابتدا با قدرت بازی را شروع کردند. نخستین موقعیت به لیونل مسی رسید. دروازه‌بان اتلتیک ضربه مهاجم آرژانتینی را به خوبی دفع کرد. حمله‌های میزبان ادامه داشت و توانست در یک بازی خوب تیمی گل نخست را در دقیقه ۸ به ثمر برساند. پاکو آلکاسر با پاس جوردی آلبا در یک موقعیت خوب قرار گرفت و ضربه‌اش را تبدیل به گل کرد. در ادامه بارسا دروازه حریف را لرزاند و ضربه مسی باز هم از خط دروازه عبور نکرد.

با این حال ستاره آرژانتینی به بازی خوبش ادامه داد و توانست به گل برسد. این اتفاق در دقیقه ۳۰ رخ داد. پس از این گل بازی برای دقایقی آرام پیش رفت اما دوباره میزبان حریفش را تحت فشار قرار داد. در نهایت نیمه اول با پیروزی دو بر صفر به نفع تیم کاتالانی به پایان رسید.

در نیمه دوم اتلتیک فرصت داشت بیشتر حمله کند و سعی داشت اختلاف را به حداقل برساند اما این اتفاق رخ نداد. از طرفی حمله‌های بارسا نیز برای به ثمر رساندن گل سوم بی‌نتیجه بود. بارسا توانست سه امتیاز مهم این بازی را کسب کند و یک گام دیگر به قهرمانی در لالیگا نزدیک شود. این تیم با ۷۵ امتیاز صدرنشین است.

به گزارش ایسنا، پیش از این دیدار، سویا برابر لگانس قرار گرفت و دو بر یک مغلوب شد. در ادامه بازی‌های امشب، اتلتیکومادرید به مصاف ویارئال می‌رود، سلتاویگو میزبان مالاگا است و در آخرین بازی رئال مادرید برابر خیرونا قرار می گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین