کد خبر: ۵۱۵۳۶۴
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹

اقدامات ستاد گردشگری شهرداری تهران منسجم تر از سنوات قبل است

قائم مقام شهردار منطقه ۴ تهران گفت: اقدامات ستاد گردشگری شهرداری تهران امسال در مقایسه یا سال های گذشته،منسجم تر و با تدبیر و برنامه ریزی بهتر است.
آفتاب‌‌نیوز : قائم مقام شهردار منطقه ۴ تهران گفت: اقدامات ستاد گردشگری شهرداری تهران امسال در مقایسه یا سال های گذشته،منسجم تر و با تدبیر و برنامه ریزی بهتر است.

به گزارش مهر، "محمد خبازها"در بازدید از ستاد نوروزی گردشگری شهرداری تهران با تبریک سال نو ظهار داشت:سالی بسیار خوش توام با امنیت  و آرامش خاطر برای همه هموطنان مخصوصا شهروندان شریف تهرانی آرزو میکنم.

وی در ارزیابی اقدامان ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت:هر ساله  شهرداری تهران همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی در حوزه گردشگری اقداماتی انجام می دهد اما امسال عملکرد ستاد گردشگری  منظم تر و با تدبیر  و برنامه ریزی بیشتری در حال انجام است.

قائم مقام شهردار منطقه ۴ تهران افزود: در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران، مسئولان شهری شرایط را برای میزبانی از میهمانان نوروزی و گردشگران مهیا کرده اند و آماده ارائه مطلوبترین خدمات به مسافران نوروزی هستیم.

وی ادامه داد: در منطقه ۴ تهران نیز با اقدامات خوب مهندس سیف و دیگر همکارانشان بویژه در باغ پرندگان در خدمت شهروندان هستیم و در صددیم میزبان خوبی برای گردشگران باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین