کد خبر: ۵۱۷۵۱۱
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱

واکنش سرمربی سابق استقلال به تمدید قرارداد با شفر

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد موضوع تمدید قرارداد شفر نیز خاطرنشان کرد: شفر از فوتبال ایران و استقلال شناخت پیدا کرده و من هم موافق ماندن او در این تیم هستم.
آفتاب‌‌نیوز : سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد موضوع تمدید قرارداد شفر نیز خاطرنشان کرد: شفر از فوتبال ایران و استقلال شناخت پیدا کرده و من هم موافق ماندن او در این تیم هستم.

پرویز مظلومی در مورد شرایط این روزهای استقلال گفت: خوشبختانه استقلال وضعیت خوبی دارد و نتایج خوبی هم گرفته است. در لیگ برتر که شرایط این تیم خوب است، در آسیا هم به مرحله بعدی صعود کرده و در جام حذفی هم با تمام احترامی که برای تیم خونه‌به‌خونه قائلم، باید بگویم که استقلال قطعاً قهرمان خواهد شد.

وی در مورد نقش شفر در بهبود شرایط استقلال تأکید کرد: ابتدا باید بگویم که نمی‌توان زحمات منصوریان را نادیده گرفت. استقلال در ابتدای فصل با مصدومیت چند مهره کلیدی‌اش مواجه شد که اضافه شدن آنها شرایط را به‌سود این تیم تغییر داد. شفر هم بعد از آمدن به استقلال رفته رفته روی شرایط تیم اشراف پیدا کرد و نکته مهم این بود که نظم آلمانی را بر این تیم حاکم کرد. به‌هرحال او سال‌ها تجربه کسب کرده است و به‌خوبی توانست مشکلات استقلال را ریشه‌یابی کند.

مظلومی همچنین اظهار داشت: در این میان اما نباید نقش مدیریت باشگاه را هم نادیده گرفت. نگاهی به سال‌های گذشته به‌خوبی نشان می‌دهد که مربیان قبلی استقلال با مشکلاتی مانند بی‌پولی یا نداشتن زمین تمرین مواجه بودند و حتی من زمانی که هدایت این تیم را به‌عهده داشتم مجبور بودم بارها زمان تمرین را به‌خلاف میلم تغییر بدهم. شفر اما در استقلال دغدغه پول و زمین تمرین را ندارد و باشگاه هم امکانات لازم را در اختیار این مربی قرار داده است.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد موضوع تمدید قرارداد شفر نیز خاطرنشان کرد: شفر از فوتبال ایران و استقلال شناخت پیدا کرده و من هم موافق ماندن او در این تیم هستم. البته در رسانه‌ها این موضوع عنوان می‌شود که استقلال شاید از لحاظ مالی برای تمدید قرارداد دچار مشکل شود. اعتقاد من این است که باشگاه باید با شفر یک قرارداد حرفه‌ای امضا و بتواند به‌بهترین شکل از او استفاده کند. مسائل مالی بسیار مهم است و باشگاه در این زمینه هم باید بهترین مدیریت را داشته باشد.

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین