کد خبر: ۵۱۷۸۶۸
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷

لوموند: خلیفه حفتر سکته مغزی کرده است

روزنامه لوموند گزارش داد که فرمانده کل ارتش ملی لیبی پس از اینکه به دلیل سکته مغزی از اردن به فرانسه انتقال داده شد، در بیمارستانی در پاریس بستری است.
آفتاب‌‌نیوز :
 این روزنامه فرانسوی به نقل از منابع گزارش داد، خلیفه حفتر ۷۴ ساله سکته مغزی کرد و به صورت هوایی از امان به پاریس انتقال یافت تا تحت مراقبت‌های ویژه قرار بگیرد.

این درحالی است که برخی از افراد نزدیک به خلیفه حفتر این مسأله را تکذیب و اعلام کرده‌اند که همچنان خلیفه حفتر در مذاکرات در اردن حضور دارد و اخباری مبنی بر بیماری او شایعه‌ای بیش نیست.
اما لوموند گزارش داد که حضور خلیفه حفتر در پایتخت پاریس همچنان در حال حاضر یک مسأله محرمانه و حساس است، چراکه سلامتی او یک مسأله سیاسی و نظامی برای لیبی است.

از سوی دیگر، فرماندهی کل ارتش لیبی "قاطعانه" اخبار منتشر شده توسط برخی از رسانه‌ها درخصوص وضعیت جسمانی خلیفه حفتر را تکذیب و تاکید کرد که وی از سلامتی کامل برخوردار است.

به گزارش ایسنا،با وجود اینکه خلیفه حفتر با دولت توافق ملی لیبی مخالف است، اما وی مذاکره کننده برجسته‌ای از نظر تعدادی از کشورهای خارجی است که برای تسریع در روند حل بحران لیبی تلاش می‌کنند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین