کد خبر: ۵۱۸۱۲۷
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴

اعلام رقم پیشنهاد لاتزیو به سردار آزمون

یک روزنامه روسی با اشاره به شرایط مهاجمان روبین‌کازان رقم دقیق پیشنهادی باشگاه لاتزیو در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی ۲۰۱۷ میلادی به سردار آزمون را افشا کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 روزنامه بیزنس آنلاین روسیه نوشت: تابستان سال جاری میلادی شاید سردار آزمون تیم روبین‌کازان را ترک کند و این بازیکن ارزشمند می‌تواند امید اصلی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه باشد.

در ادامه مطلب این روزنامه روس آمده است: در صورت نمایش موفقیت‌آمیز سردار آزمون در گروه B جام جهانی 2018 روسیه با حضور حریفانی همانند اسپانیا، پرتغال و مراکش باشگاه‌های مطرح اروپایی تا سقف 10 میلیون یورو برای جذب او خواهند پرداخت.

سال گذشته باشگاه روبین‌کازان سردار آزمون را در قبال پیشنهاد 18 میلیون یورویی لاتزیو ایتالیا انتقال نداد، زیرا شرایط مالی دیگری نسبت به امروز داشت. در شرایط فعلی خروج سردار آزمون می‌تواند شانس الکساندر بوخاروف، مهاجم سابق تیم ملی روسیه را برای خودنمایی در تیم روبین‌کازان بیشتر کند. او که همبازی سردار آزمون در تیم روستوف بود پس از هشت سال به روبین‌کازان بازگشت اما به دلیل مصدومیت هنوز قراردادی امضا نکرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،باشگاه روبین‌کازان در صورت فروش سردار آزمون حتی با وجود الکساندر بوخاروف باید 2 مهاجم دیگر را نیز استخدام کند. این بدین خاطر است که بوخاروف همواره شرایط باثباتی ندارد و در اندازه‌های رقابت‌های اروپایی نیست.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین