کد خبر: ۵۱۹۱۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۸

راه‌حلی برای آشتی مردم با تلویزیون

مازیار میری با تاکید بر نقش برنامه‌سازان و مدیران صداوسیما در آشتی مردم با تلویزیون گفت: هر چقدر فضای برنامه‌های تلویزیون به سمت برنامه‌های سرگرم‌کننده و تازه‌تر برده شود، باعث می‌شود که بیننده با تلویزیون آشتی کند.
آفتاب‌‌نیوز :
کارگردان سریال «هیات مدیره» در گفت‌وگو با ایسنا به جایگاه تلویزیون در میان مردم اشاره و بیان کرد: فیلمسازان و مدیران سازمان صداوسیما موظف هستند که تلاش کنند تا مردم را با تلویزیون آشتی دهند. تلویزیون جایگاه خاص خود را دارد و مردم همچنان در همه جای جهان تلویزیون را می‌بینند و به آن وابسته‌اند اما باید سعی کنیم که به‌زودی فاصله بین مردم و تلویزیون را کم کنیم.

او درباره راه‌حلی برای آشتی مردم با تلویزیون گفت: در سریال‌ها و در مجموع در سازمان صداوسیما باید با بیننده صادقانه حرف زده شود و درد دل و حرف آن‌ها را بگویند تا مردم فکر کنند آنچه که گفته می‌شود در زندگی‌شان و افراد زندگی‌شان دیده‌اند؛ بنابراین ارتباط نزدیک‌تری با تلویزیون پیدا می‌کنند. هر چقدر فضای برنامه‌ها به سمت برنامه‌های سرگرم‌کننده و تازه‌تر برده شود، باعث می‌شود بیننده با تلویزیون آشتی کند.

میری درباره تفاوت سینما و تلویزیون ادامه داد: سینما و تلویزیون هر کدام شرایط خاص خود را دارند. سینمای ایران در جهان پرافتخار و قابل احترام است و جایگاه والایی دارد. همچنین تلویزیون شرایط کاملا متفاوتی با سینما دارد.

این کارگردان سینما و تلویزیون در بخش دیگری از گفت‌وگو با اشاره به پخش ۱۵ قسمت از سریال «هیات مدیره» در نوروز اظهار کرد: «هیات مدیره» قرار نبود که در عید پخش شود اما با توجه به فضا و درخواستی که مدیران صداوسیما داشتند تصمیم بر این شد که در ایام نوروز پخش شود. همچنین پخش سریال «هیات مدیره» با دو یا سه سریال دیگر همزمان شد که سابقه طولانی مدتی در پخش داشتند. ضمن اینکه ساعت پخش «هیات مدیره» با برنامه «دورهمی» یکی شده بود. اما با توجه به ادامه سریال بازتاب بدی نگرفتیم و «هیات مدیره» در رأی مردمی تلویزیون رتبه سوم را کسب کرد که نشان می‌دهد مردم سریال را دیده‌اند.

میری با اشاره به داستان سریال «هیات مدیره» اظهار کرد: تعداد قسمت‌های این سریال مشخص نیست اما سازمان صداوسیما علاقه‌مند است که در ۱۰۰ قسمت پخش شود و «هیات مدیره» هم جایگاه و هم فکرش را برای ادامه دارد. این سریال بسیاری از معضلات آپارتمان‌نشینی و شهری را که می‌تواند سوژه یکی از خانواده‌های ما باشد، نشان می‌دهد. با توجه به شرایط می‌خواهیم که ابتدا فاز اول سریال را به خوبی به پایان برسانیم و بعد درباره فاز دوم صحبت می‌کنیم.

۱۵ قسمت سریال «هیات مدیره» به کارگردانی مازیار میری و تهیه‌کنندگی مهران رسام در ایام نوروز از شبکه پنج سیما پخش شد و بعد از تعطیلات نیز این سریال از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۹ به روی آنتن می‌رود.

ثریا قاسمی، لیلی رشیدی، مریم امیرجلالی، کمند امیرسلیمانی، الیکا عبدالرزاقی، امیررضا دلاوری، رحیم نوروزی، رابعه مدنی، فریده سپاه منصور، زهرا داوودنژاد، مسعود کرامتی، احسان کرمی، حدیث میر امینی و سیاوش طهمورث از جمله بازیگرانی هستند که در «هیات مدیره» نقش‌آفرینی می‌کنند.

فیلمنامه سریال «هیات مدیره» به قلم علی خودسیانی نوشته شده است و سریال، قصه زوج جوانی را روایت می‌کند که با نقل مکان به ساختمانی جدید درگیر اتفاقاتی تازه می‌شوند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
0
0
در سریال های تلویزیون کارمندی رو ندیدم که نقش اصلی باشه...نقش اصلی یا دکتر یا اساتید دانشگاه و گویا زندگی فقط استاد شدن است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین