کد خبر: ۵۱۹۲۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸

آیت الله صدیقی: در برابر جهان سلطه باید زورمان را نشان دهیم

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه جهان سلطه هیچ حد و مرزی ندارد و منطقش زور است، گفت: در برابر کسی که چنین منطقی دارد باید زور را نشان داد. باید به آمریکا گفت از عصبانیتت بمیر که محور مقاومت همه اهداف شما را به شکست کشاند و حالا چند موشک انداختید که بگوید ما هم هستیم اما هیچ فایده ای برایتان نداشت.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی طی سخنانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران با بیان اینکه کسانی که در زندگی حساب و کتاب ندارند و هرچه به ذهنشان آمد می گویند، تقوایشان ضعیف است، گفت: مومن زبانش وِل نیست. با زبانش مردم و خانواده اش را نمی رنجاند. مومن چشمش وِل نیست. این زبان و چشم دو بخش مهم برای مومن است تا فکر کند و بعد به زبان بیاورد چرا که اگر زبان درست شد، دل هم درست می‌شود.

وی افزود: مواظب باشید با زبان تان آتش به پا نکنید. در ماه شعبان تصمیم بگیریم دروغ نگوییم، شایعات را گسترش ندهیم و نیش زبان را در مورد همه کس کنار بگذاریم. به بانوان نیز همین قدر کافی است که تذکر بدهید چون آنان خدا را دوست دارند و نمی خواهند خدا را ناراضی کنند.

صدیقی با بیان اینکه یکی از شگفتی های عالم که همه آرزوی دیدنش را داریم جمال امام زمان (ع) است، گفت: ما اگر پاکدامن باشیم خدا چنین شگفتی در عالم را به ما عرضه می کند.

امام جمعه موقت تهران در بخش دوم خطبه هایش با اشاره به اینکه گناه موجب گرفتاری و تنگی معیشت می شود، گفت: گناه نکبت است و مقابل آن تقوا است که جلوی نفوذ گناه را می گیرد. کسانی که کافرند اگر تمام عمر خدمت به فقرا کنند اما اعتقاد به خدا، امامت و تداوم آن نداشته باشند، خدا از آنان قبول نمی کند.

صدیقی افزود: دانشجویان و برادران عزیز طلبه حواسشان باشد که علم تنها و بدون تقوا کمکی نمی کند و با تاریک شدن دل، علم هم تاریک می‌شود و عالمی که تقوا نداشته باشد، علمش جامعه را بدبو می کند.

وی با بیان اینکه جهان سلطه هیچ حد و مرزی ندارد و منطقش زور است، گفت: در برابر کسی که چنین منطقی دارد باید زور را نشان داد. باید به آمریکا گفت از عصبانیتت بمیر که محور مقاومت همه اهداف شما را به شکست کشاند و حالا چند موشک انداخت که بگوید ما هم هستیم اما هیچ فایده ای برایش نداشت.

صدیقی با بیان اینکه ترامپ میخواهد اولین تیر را به قبله نخستین مسلمانان یعنی مسجد الاقصی بزند، گفت: دیدیم که در ماجرای اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی همه فلسطینیان به پا خواستند و ما به آنان می گوییم که در مقاومت خود پایدار باشید که ظهور نزدیک است و شما جام پیروزی را سر خواهید کشید و به گفته رهبر انقلاب در مسجد الاقصی بدون حضور صهیونیست ها، نماز خواهیم خواند.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: روش هایی که دشمن در جنگ با ما به کار می برد، بحث نفوذ است چرا که نفاق اسلام را به مصیبت هایی مبتلا کرده به این زودی ها از آن خلاص نمی شویم. پس باید آنهایی که دل در گرو دشمنان دارند اما دم از خدمت می زنند را باید بشناسیم.

صدیقی گفت: کسانی هم هستند که به عنوان مشاور یا دوست یک مسئولی در گوش او مناسباتی را بیان می‌کنند که او را به خطا بکشاند و این همان نفوذ است.

وی افزود: این فضای مجازی که عن قریب شاهد شکل گیری بومی آن و خودکفا شدن ما در این زمینه خواهیم شد تا دیگر اسرارمان در اختیار بیگانگان نباشد، امر خوبی است.

امام جمعه موقت تهران با بیان این‌که در مورد نوسانات ارزی کار نفوذی ها را شاهد بودیم، گفت: در سال ۷۸، ۸۸ و دی ماه و اسفندماه سال گذشته دشمنان به دنبال ناامنی سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بودند و باید مردم و مسئولان ما هوشیار باشند و سربازان گمنام امام زمان هم باید نه تنها رصد کنند که تهاجمی عمل کنند تا بیگانگان را مشغول سازند تا به فکر آسیب زدن به کشور نباشند.

صدیقی تاکید کرد: سپاه پاسداران و ما ادراک سپاه پاسداران. الحق و الانصاف که باید روز میلاد امام حسین به نام سپاه پاسداران نامگذاری می شد چرا که به گفته امام اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

وی در پایان تاکید کرد: ما در دیدارهایی که با جانبازان داشته ایم چیزهایی که به ضرر مسئولین است نمی گویم، اما این بزرگواران می گویند برای مناطقی که ما در آن جنگیدیم فضایی ایجاد کرده اند تا بازدید از آن صورت گیرد اما آیا ما در حد یک زمین نیستیم که به دیدار ما هم بیایند؟ این حرف حقی است.
ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
0
1
حتما این کار را بکن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین