کد خبر: ۵۱۹۲۸۱
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷

صف یک میلیون نفری طرفداران گوشی گیمینگ شیائومی

شیائومی به تازگی اعلام کرده که بیش از یک میلیون نفر برای خرید گوشی هوشمند گیمینگ (مخصوص بازی) این شرکت نام‌نویسی کرده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از وب سایت gsmarena، گوشی هوشمند بلک شارک (black shark) شیائومی که چندی پیش رونمایی و معرفی شد، حالا به نظر می رسد طرفداران زیادی در سراسر جهان را می خواهد به خود جذب کند.

شرکت سازنده این گوشی گیمینگ، شیائومی، به تازگی در گزارشی اعلام کرده است که بالغ بر یک میلیون نفر برای خریداری و دریافت این گوشی ثبت نام کرده اند و انتظار می رود که سهم قابل توجهی از بازار گوشی های هوشمند مخصوص بازی را به خود اختصاص دهد.

عرضه این گوشی که در ماه‌های آینده انجام خواهد شد، تاکنون در مرحله پیش از عرضه به بازار از استقبال بی نظیری از سوی کاربران و طرفداران بازی های موبایلی برخوردار و بهره مند شده است.
شیائومی بلک شارک که ارزان ترین گوشی هوشمندی است که به پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام مجهز است، احتمالا با برچسب قیمتی ۳۸۵ دلار به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.
بر اساس گفته های تحلیلگران، این گوشی با توجه به مشخصات فنی که داراست، گزینه ایده آلی برای کاربران بازی های موبایلی به شنار خواهد آمد.

این گوشی همچنین به یک باتری با ظرفیت ۴ هزار میلی آمپر ساعت مجهز شده که تجربه متفاوت و قدرتمندی را برای بازی بازهای حرفه ای به ارمغان خواهد آورد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین