کد خبر: ۵۲۰۰۹۰
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷

روزنامه صداوسیما: وزیر جهاد در حال تدارک تیم خود برای تصدی شهرداری تهران است

او مهندسی عمران خوانده، رشته‌ای که حتی در زمان گرفتن رای اعتماد در مجلس دهم کار دستش داد و گفته شد که عمران بی‌ربط‌ترین رشته تحصیلی با کشاورزی است.
آفتاب‌‌نیوز :
محمود حجتی 52 ساله با این‌که تا حافظه یاری می‌کند در وزارتخانه جهادکشاورزی وزیر بوده، اما دوست دارد شهردار تهران شود. حتی زمزمه‌هایی وجود دارد از این‌که این مدیر اهل نجف‌آباد در تکاپوی چیدمان تیمی متشکل از اصفهانی‌ها برای ورود به شهرداری است.

او مهندسی عمران خوانده، رشته‌ای که حتی در زمان گرفتن رای اعتماد در مجلس دهم کار دستش داد و گفته شد که عمران بی‌ربط‌ترین رشته تحصیلی با کشاورزی است. ولی با این حال او در دولت‌های یازدهم و دوازدهم وزیر جهادکشاورزی شد، شاید به خاطر پیشینه جهادی او، چه اوایل انقلاب که وارد جهادسازندگی شد، چه در زمان جنگ که به همراه خانواده‌اش در مناطق عملیاتی حاضر بود و چه در سال 64 که به عضویت شورای مرکزی جهادسازندگی درآمد.

محمود حجتی، هیچ‌گاه مدیری جنجالی نبوده،‌ در برخی برهه‌ها اهل کار هم بوده و مثلا در طول هشت سال دفاع مقدس در ستادهای پشتیبانی مهندسی جنگ نقش داشته،‌ حتی مدیر اجرایی سد کرخه بوده،‌ چهار سالی نیز وزیر راه و ترابری، مدتی نیز استاندار سیستان و بلوچستان و دست‌کم یک دهه نیز وزیر جهاد کشاورزی.

منبع: روزنامه جام جم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین