کد خبر: ۵۲۰۵۲۷
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹

5 بازیکنی که با سقوط نفت تمام می‌شوند!

پس از سقوط تیم فوتبال نفت تهران به رقابت‌های لیگ یک برخی از بازیکنان سن‌بالای این تیم شاید از دنیای فوتبال خداحافظی کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
در هفته بیست‌و نهم لیگ برتر فوتبال اتفاقی افتاد که شاید خیلی‌ها منتظرش بودند. آن اتفاق سقوط تیم فوتبال نفت تهران به لیگ یک بود تا فصل کابوس بار این تیم با یک اتفاق تلخ کامل شود.

نفت تهران این فصل پستی و بلندی کم نداشت. از اوایل فصل که این تیم علی کریمی را سرمربی خود کرد و آن اتفاقات با حمید درخشان برای جایگزینی وی افتاد، تا سرمربیگری افاضلی در این تیم، همه و همه می‌تواند اصلی‌ترین دلیل سقوط این تیم به لیگ یک باشد. البته ناگفته نماند که همه این دلایل مربوط به یک مسئله بود و آن هم مدیریت بسیار ضعیف  و نامشخص بودن تکلیف مالکیت باشگاه بود.

حالا پس از گذشت چندین ماه و سقوط این تیم به لیگ یک باید دید که وضعیت بازیکنان این تیم چه خواهد شد. حمید درخشان یکی از سرمربیان نفت در سال جاری از زمانی که به این تیم آمد سعی کرد با آوردن چند بازیکن با تجربه به وضعیت بد نفت سروسامان دهد، اما اینطور نشد. درخشان چند بازیکن سن بالا مانند هاشم بیک‌زاده، محسن بنگر، محمد نصرتی و... را به نفت آورد تا بلکه تیمش از این شرایط بد خارج شود.

حالا که درخشان در نفت حضور ندارد و این تیم هم به لیگ یک سقوط کرده است، باید دید وضعیت بازیکنان سن‌بالای این تیم چه خواهد شد.

تیم نفت تهران در حال حاضر چند بازیکن سن‌بالا دارد که شاید با وضعیت فعلی این تیم و سقوطش به لیگ یک، دیگر فوتبالشان هم به پایان برسد. نفت ۵ بازیکن دارد که این شرایط را دارند و ممکن است ترجیح دهند از فوتبال خداحافظی کرده تا در لیگ‌های پایین تر بازی کنند. محسن بنگر، هاشم بیک‌زاده، امیرحسین فشنگچی، محمد نصرتی و حتی امین منوچهری ۵ بازیکنی هستند که تکلیفشان برای فصل بعد مشخص نیست.
میزان 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین