کد خبر: ۵۲۰۹۶۸
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

وقتی کارگردان نامدار از بازیگر متهم به آزار جنسی حمایت می‌کند

برناردو برتولوچی کارگردان سرشناس ایتالیایی از شیوه برخورد با کوین اسپیسی پس از طرح اتهامات جنسی علیه این بازیگر، به تندی انتقاد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 برناردو برتولوچی به تندی از ریدلی اسکات انتقاد کرد که پس از طرح اتهامات جنسی علیه کوین اسپیسی، در تصمیمی جنجالی نقش او را در فیلم «همه پول‌های جهان» به بازیگر دیگری داد.

برتولوچی در مراسمی که برای اکران فیلم‌های بازسازی شده خود در پاریس برگزار شده بود، با سخنانی تند اعلام کرد که ریدلی اسکات باید از کار خود و تسلیم شدن برابر فشارها خجالت بکشد. او در ادامه در حمایت از کوین اسپیسی گفت: «پس از این ماجراها من بلافاصله مایل شدم که فیلمی با بازی کوین اسپیسی بسازم.»

این کارگردان سرشناس در توضیحاتی روشن کرد که با جنبش حمایت از زنان برابر آزار جنسی کاملاً موافق است و اقداماتی را که برای روشنگری درباره خشونت علیه زنان انجام شده است قابل ستایش می‌داند.

پس از طرح اتهامات جنسی علیه کوین اسپیسی سرنوشت آثاری که او در آن‌ها بازی می‌کرد در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. در همین رابطه عوامل فیلم «همه پول‌های جهان» به کارگردانی ریدلی اسکات به این نتیجه رسیدند که صحنه‌های فیلم بازی کوین اسپیسی را با حضور کریستوفر پلامر دوباره فیلمبرداری کنند. پلامر پس از بازی در این فیلم برای دریافت جایزه اسکار نامزد شد.

در حال حاضر پرونده‌ای برای بررسی اتهام جنسی علیه کوین اسپیسی که تاریخ آن به سال ۱۹۹۲ باز می‌گردد در جریان است و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

در مراسمی که برای نمایش آثار بازسازی شده برتولوچی برگزار شد، جوزپه تورناتوره با اهدای جایزه فدریکو فلینی برای یک عمر دستاورد هنری از کارگردان پیشکسوت ایتالیایی تقدیر کرد.

منبع: خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین