کد خبر: ۵۲۱۶۱۷
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸

فخیم‌زاده: چشم‌آذر بسیار خوش‌قریحه بود

مهدی فخیم‌زاده، کارگردان سینما و تلویزیون، تاکید کرد ناصر چشم‌آذر یکی از خوش‌قریحه‌ترین آهنگسازان فیلم در ایران بود.
آفتاب‌‌نیوز :
مهدی فخیم‌زاده، کارگردان سینمای ایران با ابراز تاسف از درگذشت ناصر چشم‌آذر گفت: «من با او در فیلم «تاواریش» و سریال «خواب و بیدار» همکاری داشتم. انسانی بسیار سخت‌کوش و هنرمندی خوش‌قریحه بود و برای کارش وقت و انرژی می‌گذاشت. فیلم را می‌دید و پس از فکر اولیه و ایده‌پردازی، می‌نشست و بحث می‌کرد تا به نتیجه بهتری برسد.»

این کارگردان ادامه داد: «برای «تاواریش» ( 1372) چون گرفتار بودم، تنهایی فیلم را دید و موسیقی را نوشت. سپس من را به خانه‌اش دعوت کرد تا درباره‌اش صحبت کنیم. آن موقع با این‌که موسیقی الکترونیک رواج پیدا نکرده بود، او پشت سینث‌سایزر نشست و قطعات موسیقی فیلم را برایم نواخت که هنوز هم به نظرم یکی از بهترین آهنگ‌های کارهای من است.»

او افزود: «اما برای «خواب و بیدار» در جریان ساخت سریال (1380) با هم تعامل و گفت‌و‌گوهای بسیار خوبی داشتیم و اوقات خوشی را سپری کردیم.»

فخیم‌زاده در پایان گفت: «اگرچه چشم‌آذر در زمینه موسیقی پاپ هم قبل از انقلاب فعال بود، اما در دهه 60 با ورودش به عرصه ساخت موسیقی فیلم بود که با او و آثارش آشنا شدم و سال‌های بعد هم با آلبوم‌هایی چون «باران عشق» توانست انبوهی از مخاطبان را به نوعی تازه از موسیقی در ایران جذب کند.»

خبرانلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین