کد خبر: ۵۲۲۲۵۳
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰

گازرسانی ۱۱ هزار و ۵۰۰ روستای کشور

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از گازرسانی به ۱۱ هزار و ۵۰۰ روستا توسط دولت تدبیر و امید در کشور خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
حمیدرضا عراقی امروز ۱۷ اردیبهشت ماه در مراسم بهره‌برداری و افتتاح  گازرسانی همزمان به ۱۶۱ روستای خراسان رضوی در گناباد که از طریق ویدوکنفرانس با حضور رئیس جمهور و مسئولین شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بهره‌برداری از طرح‌های گازرسانی به ۱۶۰ روستا با جمعیت ۲۳ هزار و ۵۷۳ خانوار در استان خراسان رضوی امروز آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۷۳ روستا با جمعیت ۱۷ هزار و ۵۶۳ خانوار و با اعتبار ۱۵۵ میلیارد تومان در خراسان رضوی آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران همچنین گفت: استان خراسان رضوی یکی از استان‌های مهم و رکوردشکن در گازرسانی روستایی است، به‌طوریکه در سال گذشته ۵۰۰ میلیارد تومان صرف گازرسانی به روستاها شده است.

وی با اشاره به اینکه ۹۸درصد اقلام مورد نیاز گاز کشور تولید داخل است، افزود: گازرسانی به روستاها ضمن ایجاد اشتغال، برای مردم رفاه و پاکی محیط زیست به همراه دارد.

به گزارش ایسنا،معاون وزیر نفت تصریح کرد: در سال ۹۵ هر دو روز یک روستا و در سال گذشته در هر ۱۲ ساعت یک پروژه گاز رسانی به بهره برداری می‌رسید و بنا داریم امسال ضمن اینکه هر روز یک روستا را گازکشی کنیم به دو پروژه صنعتی نیز گاز رسانی داشته باشیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین