کد خبر: ۵۲۲۸۰۱
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷

کنسرت «کیتارو» لغو شد

کنسرت کیتارو - آهنگساز و نوازنده ژاپنی - در ایران برگزار نمی‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
 این کنسرت پس از یک مرحله جابه‌جایی زمانی که قرار بود در تاریخ ۲۲، ۲۳ و ۲۷ اردیبهشت در تهران برگزار شود، به دلیل تاخیر در صدور ویزا و میسر نشدن سفر گروه به ایران در آن مقطع زمانی لغو شد.

برگزارکنندگان این کنسرت اعلام کردند: «با توجه به حضور شش آمریکایی در گروه کیتارو در شرایط فعلی متاسفانه امکان حضور این هنرمند شایسته در این زمان میسر نشد. گروه اجرایی این برنامه دو سال را صرف پیگیری و اجرای برنامه این هنرمند کرد اما ترجیح می‌دهد در شرایط فعلی سکوت کند و آرزوی روزهای بهتر بکند. خریداران بلیط برای اطلاع از نحوه‌ بازگشت هزینه بلیط‌های خود به اطلاعیه (سایت بلیت‌فروشی) توجه کنند.»

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این برنامه،سایت بلیت‌فروشی این رویداد نیز در اطلاعیه‌ای درباره عودت هزینه‌های بلیت این کنسرت توضیح داده است:  «(این مجموعه) ضمن تاسف از لغو این رویداد، اطمینان کامل را به مخاطبان فرهیخته خود می‌دهد که در سریع‌ترین زمان ممکن بهای پرداختی بلیت خریداران را به حساب آن‌ها بازمی‌گرداند. لازم به ذکر است که (این مجموعه) نقشی در جابه‌جایی‌ زمانی این برنامه و لغو آن نداشته است. لطفا توجه کنید برای بازگشت هزینه نیازی به ارسال ایمیل یا تماس تلفنی نیست و این روند به صورت خودکار انجام خواهد شد. با توجه به تعداد بالای خریداران از شکیبایی شما در انجام این کار سپاسگزاریم.»


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین