کد خبر: ۵۲۲۸۷۳
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲

صلاح: همیشه می‌خواستم ثابت کنم چلسی درباره من اشتباه کرد

محمد صلاح خوشحال است که توانسته ثابت کند در چلسی به او به اندازه کافی بها داده نشد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد صلاح در این فصل عملکرد درخشانی در تیم لیورپول داشت و توانست ۴۳ گل در تمامی رقابت ها به ثمر برساند و این تیم را به فینال لیگ قهرمانان برساند. او که روزگاری در چلسی بازیکن ناکامی توصیف می شد، اکنون در راس فوتبال جهان قرار گرفته است. ژوزه مورینیو و چلسی در سال ۲۰۱۴ محد صلاح ۲۱ ساله را از بازل با قراردادی به ارزش ۱۶.۵ دلار خریدند ولی به این بازیکن فرصت کافی داده نشد.

محمد صلاح که امسال به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر و باشگاه لیورپول انتخاب شد، گفت: وقتی به لیورپول آمدم همه می‌گفتند که صلاح نمی تواند در لیگ بازی کند و اینجا برای او سخت است. ولی من می‌خواستم ثابت کنم که در چلسی به من بها داده نشد و آنها در قبال من اشتباه کردند. از همان روز اول به این فکر می کردم که نشان دهد آنها در قبال من اشتباه می‌کردند و خوشحال هستم که به این مهم دست یافتم.

او درباره فینال لیگ قهرمانان نیز گفت: لیورپول همواره به دنبال پیروزی است و فکر نمی‌کنم که ما در خط دفاعی مشکل داشته باشیم. تیم با هم حمله و با هم دفاع می کند و اگر مشکلی داشته باشیم به همه ما بر می‌گردد. من چیزی برای از  دست دادن و ترس ندارم و می خواهیم جام را بالای سر ببرم.

به گزارش ایسنا و به نقل از گاردین، مهاجم لیورپول در این فصل در تمام رقابت ها ۴۳ گل به ثمر رسانده است و به کسب جایزه کفش طلا اروپا نزدیک است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین