کد خبر: ۵۲۳۱۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶
یک عضو کمیسیون آموزش مجلس:

امیدوار شدن به کشورهایی اروپایی در جریان برجام، خطاست

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی با اشاره به تصمیم دولت مبنی بر ادامه مذاکره با کشورهای امضاء کننده برجام گفت: امیدوار شدن به این کشورها نیز خطاست، زیرا این کشورها می‌خواهند ایران را مجددا پای میز مذاکره کشانده و امتیازات بیشتری را بگیرند.
آفتاب‌‌نیوز :
ضیاء الله اعزازی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان ضمن خوشحالی از حرکت آمریکا در خروج از برجام، اظهار کرد: ان‌شاءالله این بدعهدی آمریکا با هوشیاری مسئولان مایه خیر و برکت برای نظام مقدس ایران شود.

اعزازی افزود: در برجام ما به دنیا ثابت کردیم که ایران اهل مذاکره هست و این آمریکاست که با بدعهدی خود بار دیگر روی بد خود را نشان داد.

وی گفت: ملت ایران مثل گذشته، قطعا با تدابیر مقام معظم رهبری و تلاش دولتمردان از این مرحله حساس تاریخی با سربلندی و پیروزی گذر خواهند کرد. 

 رئیس مجمع نمایندگان استان با اشاره به اینکه آمریکا هیچ وقت قابل اعتماد نیست، افزود: کارشکنی آمریکا از ابتدا مشخص بوده و هیچ تفاوت دیدگاهی بین دولت های مختلف آمریکا نبوده است و بنده از دولت محترم و بعضی نمایندگان مجلس تقاضا دارم با عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر عدم اعتماد به آمریکا و غرب از برجام عبرت بگیرند.

نماینده بناب، مشکل عمده افزایش قیمت ارز را خود مردم عنوان کرد و افزود: مردم با تقاضاهای کاذب و بازار سیاه باعث ایجاد جو روانی در بازار ارز می شوند.
 
وی گفت: نباید نقش مسئولان ارزی کشور را در موضوع افزایش قیمت ارز نادیده گرفت، چرا که با این شرایط جامعه و منطقه و مسائل برجام و تاثیرات آن بر بازار، مسئولان باید از قبل تدابیر و برنامه ریزی های لازم را انجام می دادند و دولتی که شعارش تدبیر و امید است، باید تدبیری می کرد تا امید جامعه به نا امیدی تبدیل نشود.
 
اعزازی افزود: از مردم تقاضا دارم به دولت کمک کنند تا این مشکل اقتصادی را با همدلی و همکاری هم حل کنیم.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
0
0
هیچوقت مذاکره وگفتگو خطانیست خطاانجاست که احساسی وشعاری وبدون عقلانیت وتدبیر وسیاست کاری راانجام دهیم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین