کد خبر: ۵۲۳۴۴۹
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰

هواشناسی: آسمان تهران در 2 روز آینده بارانی است

آسمان استان طی 2 روز آینده نیمه ابری گاهی ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعات همراه با رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز :
اداره کل هواشناسی استان تهران با اشاره به فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما، بارش نسبتا شدید همراه با وزش باد را طی 2 روز آینده در استان پیش بینی کرد.

به گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، براساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان استان طی 2 روز آینده نیمه ابری گاهی ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعات همراه با رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود.

بر اساس این گزارش، فردا عمده بارش در ارتفاعات شرقی و شمال شرقی (به خصوص فیروزکوه) پیش بینی می شود و در روز چهارشنبه (به خصوص در ساعات بعد ازظهر) در تمام استان بارش نسبتا شدید و در مناطق مستعد با احتمال رخداد تگرگ خواهیم داشت که به دلیل افت دما در روز چهارشنبه بارش در مناطق مرتفع به صورت برف خواهد بود.

این گزارش می افزاید: کمینه و بیشینه دمای هوای تهران در روز دوشنبه (13 و 22 )، سه شنبه (13 و 23) و چهارشنبه (12 و20) درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

فیروزکوه- امین آباد با سه درجه سانتیگراد خنک ترین و ورامین با 28 درجه سانتیگراد گرمترین نقاط استان تهران طی 24 ساع گذشته گزارش شده اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین