کد خبر: ۵۲۶۳۹۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد:

آمریکا ۶ فرد و ۳ نهاد ایرانی را تحریم کرد؛ «رئیس صدا و سیما»، «زندان اوین» و «انصار حزب‌الله»

وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز (چهارشنبه) تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال کرد. طبق بیانیه این وزارتخانه، ۶ شخص و ۳ شرکت وابسته به ایران به فهرست تحریم‌های آمریکا اضافه شدند که در میان آنها نام «زندان اوین» به چشم می‌خورد.
آفتاب‌‌نیوز :
وزارت خزانه‌داری آمریکا در تازه‌ترین دور از اقدامات خصمانه این کشور علیه ایران، شش فرد و سه نهاد ایرانی از جمله زندان اوین را تحریم کرد.آمریکا ۶ فرد و ۳ نهاد ایرانی را تحریم کرد؛ «رئیس صدا و سیما»، «زندان اوین» و «انصار حزب‌الله»

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ پس از خروج آمریکا از برجام وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که تحریم‌های هسته ای ایران که پس از امضای برجام لغو شده بود طی دوره‌های ۹۰ و ۱۸۰ روزه باز گردانده می‌شوند.

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، پیش از این وزارت خزانه‌داری آمریکا ولی الله سیف رئیس بانک مرکزی ایران و معاون بخش بین الملل وی را با ادعای حمایت مالی از حزب الله لبنان از طریق سپاه پاسداران مورد تحریم قرار داده بود.

نام «عبدالعلی علی‌عسگری» رئیس سازمان صدا و سیما، «حسین الله‌کرم» رئیس شورای هماهنگی انصار حزب‌الله، «عبدالحسن فیروزآبادی»،‌ «عبدالصمد خرم‌آبادی» معاون دادستان کل کشور، «عبدالحمید محتشم» دبیر کل انصار حزب‌الله و سردبیر نشریه یالثارات الحسین و «حمید استاد» مسئول انصار حزب الله مشهد هم در این فهرست دیده می‌شود.

آمریکا اضافه کرد که در بسته جدید تحریم‌های خود «انصار حزب‌الله» و «گروه برنامه‌نویسی هانیستا» را هدف قرار داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
0
1
سلام ببخشید میشه یک نفر به این سوال من جواب بده.
اینکه یک شخص خاص رو امریکا تحریم میکنه چه اهمیتی داره؟ مگه اینها از ایران خارج میشن؟ یا مگه با دنیا داد و ستد دارند که اهمیتی داشته باشه که تحریم میشن؟
خوب درک نمیکنم این مسئله رو.
متشکرم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
0
0
خود صدا و سیما رو تحریم کنه خیلی بهتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
0
0
جواب اين سوال را همه مي دانند ولي نميتوانند بنويسند چون سانسور مي شود
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین