کد خبر: ۵۲۶۳۹۴
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴

همسان سازی حقوق بازنشستگان بالای 80 سال شهرداری تهران طی دوسال

طبق مصوبه هیئت مدیره سازمان بازنشستگی شهرداری تهران همسان سازی کامل حقوق 574نفرازبازنشستگان شهرداری تهران که دارای80سال به بالا هستند طی 2 سال انجام می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
در جلسه هیئت مدیره سازمان بازنشستگی شهرداری تهران مقررشد همسان سازی کامل حقوق بازنشستگانی که دارای 80 سال و بیش از 80 سال سن هستند، طی دو سال صورت پذیرد که امسال تا سقف 50درصد این افزایش محقق می شود. 

این موضوع که به پیشنهاد مدیرعامل سازمان بازنشستگی درجلسه هیئت مدیره سازمان مطرح شد مورد بحث و بررسی قرار گرفت وعلی رغم بارمالی بالای آن درپایان اعضای هیئت مدیره به این پیشنهاد رای مثبت دادند. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، این در حالی است که قانون یک دوره زمانی پنج ساله را برای عملیاتی شدن همسان سازی حقوق بازنشستگان در نظر گرفته بود اما سازمان بازنشستگی شهرداری تهران با مدیریت منابع موجود تصمیم گرفت این همسان سازی در خصوص بازنشستگان 80سال و80سال به بالا طی دو سال انجام شود. 

لازم به ذکر است سازمان بازنشستگی شهرداری تهران آمادگی دارد تا پس از ابلاغ قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان از سوی دولت، این قانون را سریعا عملیاتی و اجرا نماید.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین