کد خبر: ۵۲۷۱۶۲
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱

تقدیر نماینده ولی فقیه در کرمان از عملکرد رزم‌حسینی

امام جمعه کرمان با اشاره به اقدامات شایسته استاندار کرمان، اظهار کرد: بنده بخش کوچکی از عملکرد استاندار کرمان از نزدیک دیدم، رزم‌حسینی یک مسئول با برنامه بود و نقشه راهی برای هر اقدامی داشت تا به هدف مورد نظر برسد، همچنین تشریفاتی عمل نکردن و مردمی بودن استاندار کرمان قابل ستایش است.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام"حسن علیدادی‌سلیمانی" در شورای اداری استان کرمان گفت: امیدواریم در مناسبت‌های 14 و 15 خردادماه حضور گسترده مردم را شاهد باشیم، ضمن آنکه مراسم روز قدس را با وحدت و همدلی با اقتدار برگزار کنیم.

وی با بیان این مطلب که وقتی مسئولیتی را می‌پذیریم در سه جایگاه باید پاسخگو باشیم، ادامه داد: هر مسئولی باید در پیشگاه خداوند متعال، در پیشگاه مردم و در پیشگاه وجدانشان جوابگو باشند.

وی با بیان این مطلب که جنس رزم‌حسینی از جنس رزمنده و از مردان نیک دوران مقدس است، تصریح کرد: رزم‌حسینی در مدیریت کلان استان کرمان بود، مدیری که با دست پاکی مدیریت را تحویل داد و حتی یک ریال از حقوق این دوران را وارد زندگی خود نکرد و این موضوع در تاریخ ماندگار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، علیدادی‌سلیمانی ضمن تقدیر و تشکر از رزم حسینی اظهار کرد: امیدوارم دولت جمهوری اسلامی که با دقت این مسئولیت را به کسی واگذارد کند همانطور که در دوران رزم‌حسینی با قدرت و رشادت جلو می‌رفت، ادامه یابد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین