کد خبر: ۵۲۷۲۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷

خشم سازمان ملل از اقدام اسرائیل

مقام‌های سازمان ملل و کمیسارای حقوق بشر نگرانی و خشم شدید خود را نسبت به شهادت پرستار فلسطینی در غزه ابراز کردند که در حین انجام ماموریت در نزدیکی حصار مرزی واقع در جنوب نوار غزه به دست نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
در بیانیه منتشر شده از سوی سازمان ملل آماده است که وقایع اخیر غزه در راس تعداد حیرت‌آور حملاتی است که کارکنان مراقبت بهداشتی  در بازده زمانی ۳۰ مارس الی ۲۷ مه گزارش دادند.

بطوریکه در این مدت ۲۴۵ تن از کارکنان بهداشتی و ۴۰ خودروی امداد در چنین حملاتی دچار خسارت شدند.

این بیانیه توضیح داد، حملات علیه تیم‌های پزشکی در غزه نه‌ تنها زندگی و سلامت کارکنان را تهدید می‌کند  بلکه توان کلی نظام بهداشتی در غزه را که در حال حاضر نیز از نقص حاد بودجه رنج می‌برد از بین می‌برد.

هماهنگ کنندگان سازمان ملل در امور بشر دوستانه و سازمان  بهداشت جهانی و کمیسارای عالی حقوق بشر  بر لزوم اجازه به کارگزاران در زمینه مراقبت بهداشتی  در انجام وظایف خود بدون ترس از نگرانی و یا آسیب تاکید کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت البوابه نیوز، هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل گفت: شهادت پرستار  مذکور توسط نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی امری است که مستحق محکومیت شدید است و با تعهدات اسرائیل به عنوان نیروی اشغالگری که باید رفاه ساکنان غزه را تضمین کند در تعارض است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
0
0
زندگی .....
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین