کد خبر: ۵۲۷۲۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹

مطهری: ایران هیچگونه تغییر در برجام را نمی‌پذیرد

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچگونه تغییر و اصلاح توافق برجام را نمی پذیرد و توافقنامه برجام باید عیناً اجرا شود.
آفتاب‌‌نیوز :
علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه دیدارهای خود در مسکو با الیاس محمد سلاموویچ اوماخانف نایب رئیس شورای فدراسیون روسیه دیدار و گفتگو کرد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به همکاری های منطقه ای و بین المللی فیمابین در عرصه های جهانی و تأثیر مثبت آن بر امنیت و صلح جهانی گفت: تداوم همکاری های مشترک امنیتی جمهوری اسلامی ایران و روسیه در سوریه به برقراری ثبات و آرامش در منطقه و حذف تروریسم در این کشور کمک فراوانی نموده است.

مطهری در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از خروج آمریکا از توافق برجام و قدردانی از مواضع روسیه در این توافق گفت: خروج آمریکا از توافق برجام نشان دهنده بی اخلاقی و عدم پایبندی به تعهدات بین المللی است. جمهوری اسلامی ایران هیچگونه تغییر و اصلاح توافق برجام را نمی پذیرد و توافقنامه برجام باید عیناً اجرا شود.

به گزارش مهر، نایب رییس شورای فدراسیون روسیه اقدام آمریکا از توافق برجام را نادیده گرفتن یک توافق معتبر بین المللی دانست و خاطرنشان کرد: رفتار زننده و سیاست های قلدر مأبانه آمریکا منافع کشور های مختلف جهان را به خطر می افکند.

وی افزود: جامعه جهانی و روسیه تلاش بسیاری جهت حل مسئله هسته ای ایران به کار گرفت و آمریکا نمی تواند این تلاش ها را نادیده بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
0
0
آنچه که به ملت گفته میشود با آنچه که پشت پرده با دولت ها رفتار میکنید کاملا متفاوت است و این را اکثریت مردم متوجه شده اند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین